5 C
Santa Comba
sábado, marzo 30, 2024

“Todo funcionaba ben ata que o alcalde empezou coa purga»

Raquel Rodríguez pide al alcalde de Vimianzo que abandone su postura revanchista contra un servicio que estaba funcionando correctamente.

La portavoz del Partido Popular de Vimianzo,Raquel Rodríguez, ha asegurado que el expediente abierto por la inspección de trabajo confirma que el alcalde Manuel Antelo se mueve por revanchismo contra las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar: “O que di o expediente é o que levamos máis dun ano denunciando desde a oposición: que o señor Antelo obrigaba a estas traballadoras a pagar do seu peto os desprazamentos que realizaban a diario entre os domicilios dos distintos usuarios” asegura.

Rodríguez Amigo emplaza al alcalde Manuel Antelo a poner fin a esta “guerra sin sentido” ya que “o Servizo de Axuda non Fogar sempre funcionou ben, sen problemas e sen ningunha queixa por parte destas traballadoras ata que o alcalde empezou coa súa purga particular desde que ten a maioría no concello”.

Una sentencia y ahora un expediente

La portavoz del PP de Vimianzo lamenta que por culpa de los “caprichos” del regidor el asunto le cueste dinero a los vecinos del municipio y recuerda que ya “hai unha sentenza que lle dá a razón a unha traballadora e agora temos este expediente de inspección de traballo”.

Raquel Rodríguez indica que las siete trabajadoras del SAF están defendiendo sus derechos laborales. Este fin de semana, Adiante Galicia, adelantaba la información relacionada con la apertura de un expediente por parte de la inspección de trabajo del Ministerio de Empleo y Seguridad Social por la vulneración de derechos laborales y de prevención de riesgos.

@AdianteGalicia

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos