12.6 C
Santa Comba
domingo, marzo 24, 2024

Lois Carballido:»Se o PP gaña volverá a subir os impostos»

El candidato del PSdeG a la alcaldía de Ponteceso advierte de la “letra pequena” del Plan General y se compromete a “non cobrar do concello” si es elegido alcalde.

Cristóbal Mourín

García Carballido no cobrará del ayuntamiento

El candidato del PSdeG a la alcaldía de Ponteceso, Lois García Carballido anuncia que una de las primeras medidas que tomará si es investido alcalde será renunciar a la dedicación exclusiva que tiene el actual regidor, José Luís Fondo Aguiar (PP):”Hai que dar exemplo e se son alcalde non cobrarei do concello”.Además efectuará “unha reordenación das retribucións do goberno”, porque entiende que no puede mantenerse la situación actual “onde tódolos concelleiros do PP cobran do concello”.

García advirtió que “Se o PP gaña volverán a subir os impostos” como hicieron en dos ocasiones en más de un treinta por ciento, según el PSOE local. “Desfarei a subida de impostos brutal que aprobou o alcalde” asegura el candidato que promete medidas orientadas e que “Ponteceso deixe de ser o concello máis caro para vivir de toda a comarca”.

Acusa de mala gestión a Fondo Aguiar

El candidato socialista piensa que es “un momento decisivo” e insiste en que “a débeda ven dunha mala xestión e de obras contratadas discrecionalmente” porque a pesar de los gastos “Ponteceso segue tendo carencias de servizos, e non hai nin un Centro de Día, nin un auditorio nin unha piscina” que justifiquen los números rojos.

Desde el programa “Na Encrucillada” (Fórmula Fun Bergantiños 91.9 FM y Radio Xallas 107.5FM), Lois García Carballido hizo un llamamiento a los vecinos del municipio para que consulten el Plan Xeral que el ejecutivo local pretende aprobar antes de las elecciones. “O novo plan ten unha letra pequeña moi perxudicial” apuntó Carballido, que asegura que “as vivendas unifamiliares perden un trinta por cento de edificabilidade”.

El aspirante del PSdeG a la alcaldía pondaliana aseguró que presentará una candidatura bastante renovada que aún no está cerrada.

Escoita a entrevista a Lois García . Desde o minuto 18 do audio

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos