4195 fans     1342 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Oleada de críticas contra la Xunta por la hepatitis C

Oleada de críticas contra la Xunta por la hepatitis C

Actualidade | Publicada: 27/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
12
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 41 segundos.

La oposición en el Parlamento de Galicia apunta al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo como responsable político de todo este asunto. Y no ahorraron descalificaciones y ataques verbales.

“Cambiaron vidas por euros”

Comenzando por el grupo mixto cuya portavoz acusó al ejecutivo autonómico de “cambiar vidas por euros” y al conselleiro de protagonizar una “intervención insultante”. Para Consuelo Martínez “era máis barato deixar morrer as persoas”.

La diputada de AGE, Eva Solla acusó a los diputados populares de “premer o botón da morte” y nos explica porque “seguen sen ser cesadas esas persoas”en alusión a los dos altos cargos investogados.También lamentó que “o máximo responsable segue sen comparecer” en alusión a Núñez Feijóo.

Montse Prado llama “psicópatas” a los miembros del PP

“Imposibilitaron que os enfermos recibiran medicamento votando en contra neste Parlamento e terán que asumir as consecuencias xudiciais” manifestó Montse Prado(BNG).

Para Prado es una muestra de la “nula catadura moral” del PP que “non haxa nin arrepentimento nin atisbo de disculpa” y dijo que Galicia tenía “un goberno de psicópatas que son conscientes do dano”.En su alocución recuperó el texto de uno de los médicos denunciantes:”Presentamos a denuncia porque nos morrían os doentes”.

 La socialista Carmen Acuña denunció las “inexactitudes e mentiras” vertidas en la intervención de Jesús Vázquez Almuiña y aseguró que “o responsable político destas mortes é Feijóo”.Insistió en que el SERGAS “negou uns fármacos e os pacientes faleceron” y definió al PP como “un partido decrépito e cheo de corrupción”.

Aurelio Núñez detecta un ejercicio de canibalismo político

Le tocó rebatir a la oposición, junto con el conselleiro de Sanidade, al diputado autonómico Aurelio Núñez Centeno que se quejó de que la oposición “ou insulta ou ameaza” algo que definió como “un escrache moral” y un ejercicio de “canibalismo político”.

Núñez Centeno piensa que “a oposición utiliza a enfermos para gañar unhas eleccions”. Recordó que el tratamiento de la hepatitis C “ten como obxectivo principal a curación da infección” y que el PP propuso una enmienda a una propuesta parlamentaria y que “en ningún caso votamos para que non se suministraran os medicamentos”.

Como médico, se quejó de que “se pense que un profesional consinta que se cause a morte dunha persoa” aunque admitió que “se poden cometer erros”. El PP defendió la profesionalidad y el trabajo de los profesionales en este asunto.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

Agradece o compromiso da Xunta pero pide que a obra avance e non se deteña. Asegura que tamén demandará melloras na e…

Ler máis
Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Unha saída de vía provocou un accidente na localidade dos Muíños, na parroquia de Moraime en Muxía. O coche acabou …

Ler máis
"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

A deputada socialista Loli Toja critica a falta de investimentos da Xunta na Costa da Morte e en Bergantiños.  …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
CMAT
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

China,más Comunismo para perpetuar el Capitalismo

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Estos días asistimos al XIX Congreso del Partido Comunista chino, o sea, que se están celebrando las elecciones a la Presidencia del Gobierno, con d…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Incendios y oportunistas

Nacho Louro

Sin lugar a dudas lo más triste de esta tragedia medioambiental, es la pérdida de cuatro vidas humanas. Los terroristas ecológicos han sabido aprov…

Nacho Louro
Ler máis

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información