3120 fans     1117 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Oleada de críticas contra la Xunta por la hepatitis C

Oleada de críticas contra la Xunta por la hepatitis C

Actualidade | Publicada: 27/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 41 segundos.

La oposición en el Parlamento de Galicia apunta al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo como responsable político de todo este asunto. Y no ahorraron descalificaciones y ataques verbales.

“Cambiaron vidas por euros”

Comenzando por el grupo mixto cuya portavoz acusó al ejecutivo autonómico de “cambiar vidas por euros” y al conselleiro de protagonizar una “intervención insultante”. Para Consuelo Martínez “era máis barato deixar morrer as persoas”.

La diputada de AGE, Eva Solla acusó a los diputados populares de “premer o botón da morte” y nos explica porque “seguen sen ser cesadas esas persoas”en alusión a los dos altos cargos investogados.También lamentó que “o máximo responsable segue sen comparecer” en alusión a Núñez Feijóo.

Montse Prado llama “psicópatas” a los miembros del PP

“Imposibilitaron que os enfermos recibiran medicamento votando en contra neste Parlamento e terán que asumir as consecuencias xudiciais” manifestó Montse Prado(BNG).

Para Prado es una muestra de la “nula catadura moral” del PP que “non haxa nin arrepentimento nin atisbo de disculpa” y dijo que Galicia tenía “un goberno de psicópatas que son conscientes do dano”.En su alocución recuperó el texto de uno de los médicos denunciantes:”Presentamos a denuncia porque nos morrían os doentes”.

 La socialista Carmen Acuña denunció las “inexactitudes e mentiras” vertidas en la intervención de Jesús Vázquez Almuiña y aseguró que “o responsable político destas mortes é Feijóo”.Insistió en que el SERGAS “negou uns fármacos e os pacientes faleceron” y definió al PP como “un partido decrépito e cheo de corrupción”.

Aurelio Núñez detecta un ejercicio de canibalismo político

Le tocó rebatir a la oposición, junto con el conselleiro de Sanidade, al diputado autonómico Aurelio Núñez Centeno que se quejó de que la oposición “ou insulta ou ameaza” algo que definió como “un escrache moral” y un ejercicio de “canibalismo político”.

Núñez Centeno piensa que “a oposición utiliza a enfermos para gañar unhas eleccions”. Recordó que el tratamiento de la hepatitis C “ten como obxectivo principal a curación da infección” y que el PP propuso una enmienda a una propuesta parlamentaria y que “en ningún caso votamos para que non se suministraran os medicamentos”.

Como médico, se quejó de que “se pense que un profesional consinta que se cause a morte dunha persoa” aunque admitió que “se poden cometer erros”. El PP defendió la profesionalidad y el trabajo de los profesionales en este asunto.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

Jessica Antelo y Carlos Turnes sustituyen a Miguel Caamaño y Avelino Espasandín. El objetivo es la mayoría absoluta e…

Ler máis
Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Reportaje de Rafael Lema sobre los molinos ya recogidos en el Catastro de Ensenada de 1752, en el municipio de Vimianzo.…

Ler máis
Caravaning o el placer de un viaje ecológico y sin ataduras

Caravaning o el placer de un viaje ecológico y sin ataduras

Los viajes en autocaravana están de moda. El crecimiento de esta opción de viaje ha provocado que a lo largo y ancho d…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información