6508 fans     1602 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Cristiano fusila a un Celta sin dinamita ofensiva

Cristiano fusila a un Celta sin dinamita ofensiva

Deportes | Publicada: 06/12/2014

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 46 segundos.

El Celta cayó derrotado en el  Santiago Bernabeu después de noventa minutos sin encontrar la portería contraria, con un Cristiano Ronaldo que firmó un hat-trick.

Real Madrid 3- Celta-0- (Cristiano Ronaldo 3)

Xosé Manuel Lema

Real Madrid- Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Carvajal, Bale, Kroos, James(Arbeloa 53), Illaramendi, Cristiano Ronaldo(Chicharito 85) y Benzema(Coentrao 80).

Celta de Vigo-Sergio Álvarez, Cabral(Sergi Gómez 64), Fontás, Jhhy, Hugo Mallo, Krohn-Dehli(Santi Mina), Radoja, Pablo Hernández, Nolito, Larrivey y Orellana(Augusto 70).

 

Se presagiaba un partido disputado y así empezó, con un Real Madrid con más mordiente que un Celta que perdía gas al merodear el área de Iker Casillas. A los nueve minutos los locales pudieron adelantarse mediante un centro de Kroos que remataba Cristiano de cabeza, y el rechace del guardameta Sergio, lo desaprovechbaa Ramos en una posición inmejorable.

Poco después Jony evitó un remate a bocajarro de Cristiano. El ariete portugués protagonizó (min 17) una espectacular chilena que salió por encima del larguero. Sergio Álvarez volvía a desbaratar un disparo de Cristiano y posteriormente otra ocasión de James, en el primer tercio del partido.El Celta estaba impreciso y el Madrid encontró el petróleo de la forma menos esperada. Un más que dudoso y discutido penalti sobre el astro de Madeira que ejecuta, enviando el esférico al fondo de las mallas en el minuto 35

.Los gallegos arrancaron el segundo tiempo con más peligro, pero el tiro desviado de Orellana(min1) era solo un espejismo. Bale ratificó que Sergio Álvarez era el mejor del Celta, con un disparo que despeja el portero celeste.

En el minuto 65, después de que Nolito lanzara un balón por el lateral de la portería de Casillas, llegó el punch madridista. A Cristiano le cae un balón dentro del área y sin dejar que tocara el césped la remata y marca el segundo de la tarde. Benzemá y Bale volvieron a llevar peligro al área visitante, y faltando diez minutos para el final llegaría el tercero de Cristiano Ronaldo. Una asistencia de Marcelo que el “killer” madridista desmarcado remató a placer.

Pudo ser injusta la diferencia en el marcador, y también el penalti señalado, pero el Celta no creó una sola ocasión clara de gol ante un Real Madrid que sí las tuvo y muy claras.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 Alejandra Plaza:”embaixada.gal está servindo de soporte a moita xente e incluso se achegan a nós para pedir axuda de todo tipo”

Alejandra Plaza:”embaixada.gal está servindo de soporte a moita xente e incluso se achegan a nós para pedir axuda de todo tipo”

//Xosé Abelenda//Xosé Manuel Lema// Alejandra Plaza, é xornalista, escritora e presidenta de embaixada.gal. Precis…

Ler máis
Se confirman alrededor de una veintena de casos positivos de coronavirus en Santa Comba

Se confirman alrededor de una veintena de casos positivos de coronavirus en Santa Comba

AUDIO- Intervención de David Barbeira en Radio Xallas   El alcalde de Santa Comba, David Barbeira, volvió a…

Ler máis
Coronavirus Galicia: 3.476 casos de persoas infectadas e 79 persoas falecidas

Coronavirus Galicia: 3.476 casos de persoas infectadas e 79 persoas falecidas

A Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade informa que, na última actualización, o número de c…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Autos Xallas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves
Maderas Algarian Company S.L.

Adiante TV

Opinión

Auri: aquelas cancións seguen soando

Xosé Manuel Lema Mouzo

Aínda que nunca me deu clase, sabía  Auri Guerrero, da miña temperá e case obsesiva paixón polas letras.  Aquelas primeiras composicións e…

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

O informe Petras 25 anos despois

Álvaro Rodríguez

No presente artigo imos expoñer ou lembrar uns artigos do sociólogo Jamen Petras. Sobran as presentacións para o "revolucionario e anti-imperialist…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

A ilusión e a realidade

Álvaro Rodríguez

Podemos,  Anova,  Mareas dalgúns pobos e  Esquerda Unida  pecharon  unha candidatura conxunta  despois de criticarse  ácidamente e de chegar …

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información