5854 fans     1548 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Comunicado do goberno de Laxe sobre a cachela do campo do Escaravello

Costa da Morte | Publicada: 21/06/2019

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 8 minutos e 24 segundos.

INFORMACIÓN SOBRE A ACTIVIDADE SOLICITADA POLA ASOCIACIÓN TRIKITRAKES PARA A FOGUEIRA – CACHELA DE SAN XOÁN DO DÍA 23 DE XUÑO DE 2019.

Como é sabido pola maioría dos veciños, desde hai unhas semanas estívose amontoando leña no Campo do Escarabello para facer unha cachela o día de San Xoán.

O 05/06/2019  a Asociación Trikitrakes formulou a solicitude de autorización municipal para a realización dunha fogueira – cachela con motivo da festa de San Xoán o 23 de xuño de 2019.

Por parte de varios veciños das inmediacions do lugar de celebración presentáronse no concello varias reclamacións verbais e por escrito.Sométese o expediente sobre a realización da actividade a estudio e informe de técnicos municipais resultando:

-que as dimensións da cachela son as seguintes: 19 m de lonxitude, 7 m de ancho, altura de 2,30 m na parte traseira e 2,1m nos laterais, perímetro de 51,70 m.

-que o amoreamento de material destinado á queima situado no Campo do Escarabello pode chegar a causar perigo e desperfectos tanto en vehículos na vía pública como en edificios próximos e recoméndase a súa retirada.

-a cachela está ubicada en terreo que é de propiedade privada, da que non dispoñían de autorización por parte dos/as propietarios/as.

Para atopar unha solución viable que permita a realización da actividade contáctase co  Distrito Forestal da Zona II da Xunta de Galicia e coa xefatura do 112 na Coruña. Unha vez se lles explica as dimensións e características da cachela, comentan que non sería recomendable realizala debido ás dimensións por motivos obvios de seguridade pública e  a súa desmesurada dimensión.

Tendo en conta todos estes feitos, mantense no concello varias reunións con representantes da Asociación Trikitrakes e logo de explicarlles todos estes pormenores e dun cambio de impresións entre ambas partes, comunícaselle que non se pode autorizar a cachela por todos os motivos antes indicados.

Nesta reunión tamén se lle propón aos responsables da asociación que o concello autorizaría a cachela sempre e cando reunan as condicións de volumen, que se conte coa correspondente autorización dos/as propietarios/as da finca e que se formalice unha póliza de responsabilidade civil.

Incluso se lles dou opción a facelo en terreo municipal (dentro do mesmo Campo do Escarabajo) sempre e cando reunisen os requisitos antes mencionados e tal como recolle a Resolución da Alcaldía podían solicitalo (incluso fora de prazo, dada a excepcionalidade da actividade)O alcalde, José Luis Pérez Añón, ofrécese e xestiona co representante do dono da finca a autorización de ocupación da cachela.

Os responsables da Asociación Trikitrakes din que non consiguen que ningunha compañía de seguros lle contrate a póliza de RC e desde o concello se consigue que unha correduría de seguros lle tramite con Mafre a póliza de Responsabilidade Civil.

A Asociación Trikitrakes decidiu pola súa parte levantar a cachela e publicar a súa decisión en redes sociais “por virlle denegado o permiso de queima”.

Desde o concello non se vai a entrar a contestar polo miudo todos e cada un dos argumentos vertidos en redes sociais. O que quere deixar claro o grupo de goberno do Concello de Laxe é o seguinte:

A actividade non se axusta á normativa e, por tanto, o concello, non vai adoptar ningunha decisión que supoña incorrer nunha posible responsabilidade.

O equipo de goberno foi transparente en todo momento coa Asociación Trikitrakes informándolle das distintas actuacións que se realizaron segundo se ían desenvolvendo os feitos.

A actividade foi solicitada o 05/06/2019 sendo todavía alcalde José Manuel Mouzo Castiñeira, quen podía resolver sobre a autorización ata o 14/06/2019, ao igual que fixo coa autorización do Mercado Pirata que si deixou autorizada.

O alcalde do Concello de Laxe, José Luis Pérez Añón, actuou con responsabilidade tomando a decisión que lle pareciu máis correcta despois de escoitar aos técnicos e organismos relacionados coa materia.

Lamentamos esta decisión por parte da Asociación Trikitrakes pois a celebración era viable sempre que se cumpriran os requisitos de volumen, autorización do propietario da finca e póliza de RC, todos eles asumibles e posibles de cumprir.

Para este día estaban organizadas polo anterior concelleiro de Comercio, Hostalería e Turismo, Xosé Manuel Pose Lema, as actuacións do Tren da Unha, Dúo De Festa e Disco Móvil CDC.  O actual grupo de goberno ía manter a organización destes eventos, pero dado que a Asociación Trikitrakes decidiu levantar a cachela e suspender a actividade tomouse a decisión de suspender estas actuacións por considerar que non ten sentido manter o resto da celebración.

Os compoñentes do equipo de goberno do Concello de Laxe en aras de que os veciños estean informados queremos que esta decisión sexa de coñecemento público xeral.

Laxe, a 21 de xuño de 2019

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Nos vindeiros días acometerase unha actuación urxente de reparación das fochancas na estrada de Touriñán

A alcaldesa de Cee, Margarita Lamela e o rexedor de Muxía, Iago Toba reuníronse co presidente da Autoridade Portuaria,…

Ler máis
Coches de alta gama y tecnología de vanguardia para una diversión relacionada

La evolución del mundo ha invadido todos los rincones del mercado, de manera especial en los dispositivos y automóvile…

Ler máis
David Barbeira advierte que en el entorno de la Fervenza de Castriz “no se puede ubicar un parque éolico”

"Yo apuesto por Radio Xallas” dice el alcalde de Santa Comba. Escucha la entrevista con David Barbeira a partir del mi…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Autos Xallas
Carballeira Zas 2019
Día de Galicia 2019
SAT Busto Corzon Mazaricos
Concello de Coristanco
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Plástico:la caza de brujas de la ecología europea

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Vamos al Lidl cargados con bolsas de arpillera o tenemos que surtirnos con unas talegas de cartón que se rasgan al primer descuadre de estive interno…

Ler máis

Rusia,¿imperio bizantino o caballo de Atila?

José Manuel Palacín Y Rodríguez

A Tijon Shevkunov se le considera el padre ideológico de Valdimir Putin, si es que éste ha procesado deontología alguna en su vida. O sea, que este…

Inmigración y II Restauración en Galicia

Álvaro Rodríguez