3502 fans     1207 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

El Cabo Vilán cambia de aspecto

El Cabo Vilán cambia de aspecto

Costa da Morte | Publicada: 09/06/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
4
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 41 segundos.

Rafael Lema//La retirada de los aparatos eólicos del parque de cabo Cilán en Camariñas debido a su repotenciación ha causado un gran cambio visual para todos los visitantes que se acercan a este enclave situado en la Red Natura y uno de los lugares más visitados de la Costa da Morte. Al acceder al cabo por la única carretera que nos lleva desde Camariñas sorprende ver despejado el monte que antes tapaba buena parte de la primera vista del mar de Coenda y del faro en su alto promontorio.

Solo quedan actualmente dos torres o viraventos de este grupo pero más alejados de la vista del faro, con lo que el impacto visual se ha reducido enormemente para satisfacción de todos los visitantes y también para sorpresa inicial de muchos que ya conocen el lugar y que ahora gozan de un agradable contraste.

Gas Natural Fenosa anunció el inicio de las obras de "repotenciación do Parque Eólico de Cabo Vilán, situado no Concello de Camariñas, que consistirán na instalación de dous novos aeroxeradores, de 3 MW de potencia cada un. Estas dúas máquinas substituirán aos 22 muíños orixinais, que xa foron retirados".

Este proyecto "supón a primeira repotenciación dun parque eólico en Galicia. Cabo Vilán foi un dos primeiros parques construídos na Comunidade a principios dos anos 90" indican estas fuentes. Cabo Vilán estaba inicialmente constituido por 22 máquinas, dos aerogeneradores Vestas de 100 y 200 kW de potencia unitaria cada una (en funcionamiento desde 1991), y 20 aerogeneradores MADE, de 180 KW de potencia unitaria (3,6 MW en total), en funcionamiento desde 1992. En total sumaba una potencia de 3,9 MW.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 El conselleiro mantiene la incógnita sobre supuestas reuniones con Ferroglobe

El conselleiro mantiene la incógnita sobre supuestas reuniones con Ferroglobe

El conselleiro dice que aún no hay una solicitud formal y En Marea y el Comité de empresa lamentan que no se responda …

Ler máis
Alfonso Rueda defende o traslado do 112 e o funcionamento da plataforma

Alfonso Rueda defende o traslado do 112 e o funcionamento da plataforma

En Marea e PSOE  pensan que o traslado foi “irresponsable” e o Comité de empresa confirma erros na plataforma tecn…

Ler máis
Localizan lampreas en el coto de Ponte do Porto

Localizan lampreas en el coto de Ponte do Porto

Pescadores que frecuentan el coto del río Grande do Porto en Ponte do Porto han confirmado que en semana santa fue avis…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Primavera Cultural Santa Comba 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Homenaxe ao Doutor Carlos Guitián

Xosé González Martínez

Manuel Herminio e Xosé Carballido , xunto con outros amigos de Amoeiro, son os encargados de organizaren a homenaxe  ao doutor  Carlos Guitián Rod…

Xosé González Martínez
Ler máis

Ahora Lezo

Nacho Louro

Con la actualidad política me viene a la memoria una intervención en la Comisión de Defensa del Congreso de los Diputados del que fuera Portavoz de…

Nacho Louro
Ler máis

A mentirocracia, a próxima paragem de autocarro

Daniel Lago

Alguém, no seu sano juízo, falava em que a democracia unicamente poderia sobreviver com certo grau de verdade. Porém, hoje vivemos, segundo falam o…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información