3120 fans     1117 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

El Cabo Vilán cambia de aspecto

El Cabo Vilán cambia de aspecto

Costa da Morte | Publicada: 09/06/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 41 segundos.

Rafael Lema//La retirada de los aparatos eólicos del parque de cabo Cilán en Camariñas debido a su repotenciación ha causado un gran cambio visual para todos los visitantes que se acercan a este enclave situado en la Red Natura y uno de los lugares más visitados de la Costa da Morte. Al acceder al cabo por la única carretera que nos lleva desde Camariñas sorprende ver despejado el monte que antes tapaba buena parte de la primera vista del mar de Coenda y del faro en su alto promontorio.

Solo quedan actualmente dos torres o viraventos de este grupo pero más alejados de la vista del faro, con lo que el impacto visual se ha reducido enormemente para satisfacción de todos los visitantes y también para sorpresa inicial de muchos que ya conocen el lugar y que ahora gozan de un agradable contraste.

Gas Natural Fenosa anunció el inicio de las obras de "repotenciación do Parque Eólico de Cabo Vilán, situado no Concello de Camariñas, que consistirán na instalación de dous novos aeroxeradores, de 3 MW de potencia cada un. Estas dúas máquinas substituirán aos 22 muíños orixinais, que xa foron retirados".

Este proyecto "supón a primeira repotenciación dun parque eólico en Galicia. Cabo Vilán foi un dos primeiros parques construídos na Comunidade a principios dos anos 90" indican estas fuentes. Cabo Vilán estaba inicialmente constituido por 22 máquinas, dos aerogeneradores Vestas de 100 y 200 kW de potencia unitaria cada una (en funcionamiento desde 1991), y 20 aerogeneradores MADE, de 180 KW de potencia unitaria (3,6 MW en total), en funcionamiento desde 1992. En total sumaba una potencia de 3,9 MW.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

Tres partidos se unen para pedir la dimisión de David Santomil. Los votos del partido que lidera la exBNG, Pilar Candoc…

Ler máis
El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

Jessica Antelo y Carlos Turnes sustituyen a Miguel Caamaño y Avelino Espasandín. El objetivo es la mayoría absoluta e…

Ler máis
Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Reportaje de Rafael Lema sobre los molinos ya recogidos en el Catastro de Ensenada de 1752, en el municipio de Vimianzo.…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información