4392 fans     1355 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Nacho Louro

Nacho Louro

Español, gallego y coruñés. Disfrutando de la vida en pleno aprendizaje. De centro-derecha

Información frente a opacidad

Publicada: 07/09/2017

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
11
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 44 segundos.

A estas alturas nadie duda que la libertad de información y expresión son una parte esencial de nuestra democracia. Democracia que hoy en día muchos ponen en duda con bastante ligereza y asiduidad. Pero también hay quienes sueñan en convertirse algún día en liberticidas por el simple hecho de que no les gusta lo que de forma verídica se escribe sobre su acción de gobierno o pensamiento. Gente a la que le gustaría poder imponer un modelo de información público único y controlado. Pero por suerte para todos, somos muy libres de elegir que publicaciones e información leer. En gran medida porque nuestra Constitución recoge el derecho a recibir libremente información veraz por cualquier medio de difusión. Al igual que con la democracia, también son muchos los que dudan de nuestra norma suprema. 

El pasado día cinco, el cuarto diario más leído de España (son más de 565.0000 lectores que diariamente eligen La Voz de Galicia para informarse libremente) daba a conocer la noticia de como todos los coruñeses vamos a perder un espacio público, la antigua cárcel provincial, para que la Marea Atlántica, a través de la plataforma Proxecto Cárcere, lo utilice como centro de operaciones de su partido, así como de plataformas y movimientos afines a su causa. Crónica informativa que recogía como la plataforma ganadora del concurso público, teledirigido de principio a fin y cuyo resultado ya se adivinaba desde hace meses, está auspiciada y promocionada por concejales, cargos orgánicos, militantes, candidatos, asesores de gobierno y firmantes del manifiesto fundacional de la Marea Atlántica, así como por diversos colectivos a los que el gobierno de la Marea adjudicó contratos a dedo. “El poder de la firma”. Concurso público sobre el que existe gran opacidad, sin que todavía se haya publicado su resolución. ¿Qué entidades se presentaron?, ¿cómo eran sus proyectos?,  ¿cuáles fueron las puntuaciones?, ¿quiénes formaron parte de comité de evaluación?. Son algunas preguntas que por el momento carecen de respuesta.    

Volviendo al inicio, hubo a quien parece haberle incomodado bastante la información proporcionada a todos los ciudadanos y decidió, con la misma libertad que parece querer coartar a otros, dar rienda suelta a su inconformismo a través de Twitter, colgando un tuit con 104 caracteres que tilda de “violencia” la información publicada de forma libre y veraz. “Se os medios optan pola violencia, os letrados terán que facer xornalismo: os nosos xa están traballando”.  Y quien escribe este tuit no es otro que el periodista, jefe de gabinete del Alcalde Xulio Ferreiro, que ahora parece querer jugar a ser también abogado, amenazando con emprender acciones legales porque parece escocerle que se desvele públicamente como gestiona el gobierno local en beneficio de los intereses de  unos pocos amigos.   

Se queres podes deixar un comentario sobre esta opinión no Facebook:

Pódeche interesar...

Isabel a porca ou Isabel la Católica

Daniel Lago

O vírus do nacionalismo, o veneno do nacionalismo,.. e assim por diante com muita, mais ou menos boa intenção, muita da mídia tem já por costume falarem do fenómeno político que significa o nacionalismo, como uma única ideia e como uma única opção de fazer políticas.    E resulta quando menos curioso. Eu também falo muitas das vezes dos males do nacionalismo que estão a encher muito do discurso político nestes últimos tempos numa onda mundial de neo-tradicionalismo. Faço…

Daniel Lago
Ler máis

Ceas de empresa, tamén en galego

Xosé González Martínez

Chega o tempo das ceas de empresa como limiar das festas do nadal. As expectativas de negocio para os restaurantes seica van ser óptimas. Non é de estrañar porque celebraranse por milleiros. Nelas o ambiente de camaradería  irá acompañado de bos pratos, viños e licores. É unha boa ocasión para que os encargados de organizalas  poñan a proba o seu criterio e o sentido común na escolla dos menús. Dicimos bo criterio porque as máis das veces, por non afirmar que sempre, non se r…

Xosé González Martínez
Ler máis

Patriotismo de pacotilla

Xosé Abelenda

Nunca tanto se escoitou falar da constitución como nestes últimos días. Unha España corrompida, antes que rompida. No estado español temos un partido político que se di defensor da santa constitución e da legalidade, mais cando se trata de pagar a sede en B, de financiarse ilegalmente, non importa tanto a ilegalidade ou a falla de ética total. Co tema de Cataluña, xa non importa se a precariedade laboral está en auxe, se emigramos coma nunca, se os postos novos de traballo son pun…

Xosé Abelenda
Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
III Ciclo Teatro Santa Comba 2017
Semana Gandeira Mazaricos 2017
Navidad Gadis 2017
Enova Energia
CMAT
Concello da Laracha
Centro de Ortodoncia e Implantologia Dr. J.M. Pose Rodríguez
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

Isabel a porca ou Isabel la Católica

Daniel Lago

O vírus do nacionalismo, o veneno do nacionalismo,.. e assim por diante com muita, mais ou menos boa intenção, muita da mídia tem já por costume …

Daniel Lago
Ler máis

Ceas de empresa, tamén en galego

Xosé González Martínez

Chega o tempo das ceas de empresa como limiar das festas do nadal. As expectativas de negocio para os restaurantes seica van ser óptimas. Non é de e…

Xosé González Martínez
Ler máis

Patriotismo de pacotilla

Xosé Abelenda

Nunca tanto se escoitou falar da constitución como nestes últimos días. Unha España corrompida, antes que rompida. No estado español temos un par…

Xosé Abelenda
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información