6280 fans     1582 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Lidia Rial

Lidia Rial

Lidia Rial, 1993. Psicóloga General Sanitaria. A veces inspirada.

Psicología y Carnavales

Publicada: 27/02/2019

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
49
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 8 segundos.

Los Carnavales se acercan y con el llega un momento perfecto para que niños y mayores disfruten de este rito tan lúdico.

Lo auténtico de estas fiestas es el contexto de libertad en el que todos nos movemos, dejando atrás sentimientos como la vergüenza, la autocensura o el miedo al "qué pensarán de mí". El Carnaval permite sacar toda la alegría e ilusión y disfrutar con quienes se unan a nosotros. 

Si durante nuestro día a día, llevamos una "careta" autoimpuesta o inconsciente de cara a la galería, este es un  momento perfecto para deshinibirnos y mostrarnos tal y como somos. Incluso en las relaciones sociales, el hecho de llevar careta puede ayudar a gente con limitaciones a que este primer paso a la hora de socializar se vea facilitado.

Otro punto positivo de estas fiestas es la estimulación cognitiva que se genera al trabajar la creatividad para formular y realizar nuestro disfraz. Esta creatividad a veces es en pareja o grupos, por lo que se acaba trabajando también habilidades sociales, negociación, asertividad... Un sin fin de factores que a priori uno no pensaría que cualquier tradición llegase a incluir.

Además de la diversión que esta fiesta nos genera, son muchos otros factores en los que nos beneficia mentalmente. ¡Disfrutad del Carnaval!

Se queres podes deixar un comentario sobre esta opinión no Facebook:

Pódeche interesar...

Parte de Laxe desaparecerá baixo o mar

Óscar de Souto

Recentemente GCiencia, El País, La Voz de Galicia, Praza.gal e outros moitos medios de comunicación, nacionais e internacionais,  recollen, en datas recentes, a nova información actualizada por Climate Central confirmando os pronósticos para as pròximas décadas debido ao aumento do nivel do mar. 300 millóns de persoas veranse afectadas ou desplazadas por este fenómeno.  Moi curioso o caso das «dunas caolínicas» da rúa Isidro Parga Pondal de Laxe (entre o campo do escaravello e a…

Óscar de Souto
Ler máis

Greta Thunberg, el Becerro de Oro al final de su idolatría

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Ayer la Sra. Ministra de Transición Ecológica, Dª Teresa Ribera, confirmaba que el Gobierno español iba a fletar un barco (nunca contaminante), para que la joven activista sueca, la Srta. Greta Thunberg, pudiese viajar desde Estados Unidos a España con el propósito de asistir a la Cumbre del Clima que sorpresivamente se celebrará en Madrid. Inmediatamente comenzaron a proliferar comentarios en las redes sociales, casi todos ácidos e hipercríticos, al respecto de ese “capric…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Medidas “urxentes”, “sen deixar a ninguén atrás”, e tal e tal

Álvaro Rodríguez

A chamada Folga Mundial polo Clima realizouse o día 27 de setembro. Nas súas proclamas reclamaban  medidas “urxentes” entre as que  o máis inmediato era “reducir a cero” as emisións de carbono.    Greenpeace esixe o que eles denominan  a transición enerxética e ecolóxica para lograr a “neutralidade” de CO2 en 2040 en toda Europa “sen deixar a ninguén atrás”,  talvez pensando en Galicia, ou advertindo,  que moitos territorios e as súas poboacións, van quedar sen …

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
XI Ruta das Tapas Santa Comba 2019
Autos Xallas
Promo GADIS DISFRUTEMOS
SAT Busto Corzon Mazaricos
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Parte de Laxe desaparecerá baixo o mar

Óscar de Souto

Recentemente GCiencia, El País, La Voz de Galicia, Praza.gal e outros moitos medios de comunicación, nacionais e internacionais,  recollen, en data…

Óscar de Souto
Ler máis

Greta Thunberg, el Becerro de Oro al final de su idolatría

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Ayer la Sra. Ministra de Transición Ecológica, Dª Teresa Ribera, confirmaba que el Gobierno español iba a fletar un barco (nunca contaminante), pa…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Medidas “urxentes”, “sen deixar a ninguén atrás”, e tal e tal

Álvaro Rodríguez

A chamada Folga Mundial polo Clima realizouse o día 27 de setembro. Nas súas proclamas reclamaban  medidas “urxentes” entre as que  o máis in…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información