5204 fans     1468 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Cristóbal Mourín

Cristóbal Mourín

Colaborador de Adiante Galicia, Anosacosta y periodista freelance.Amante de la historia, de los libros, de los faros y del lacón con grelos."La prensa es la artillería de la libertad". En Twitter @cristobalmourin

El tabaco del MSC Eloane

Publicada: 16/01/2018

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 6 segundos.

El mar escupió la carga del MSC Eloane.Más bien una parte de ella. Cajetillas de tabaco, botes de leche en polvo, cartuchos de impresora o muebles fueron arrastrados hasta la costa.

A los arenales de Fisterra, Cee, Muxía o Camariñas volvieron centenares de curiosos. También hombres y mujeres solidarios, recuperando el espíritu del Prestige. En Fisterra, el ayuntamiento local colaboró en la recogida junto a voluntarios, y se recogieron un centenar de sacos de restos llegados a Arnela, O Rostro o Mar de Fóra.

La cajetillas de tabaco formaron parte de las tertulias del fin de semana. Y llenan la crónica histórica de la Costa da Morte. Esto recuerda al “barco do tabaco” del que hablaban nuestros antepasados. El patache portugués “Yale Fermoso” que en noviembre de 1941, sembró de pacas de tabaco mojado la costa de Camariñas e inspiró una copla de entroido. Seguro que el MSC Eloane tendrá protagonismo en los concursos de comparsas de Fisterra o Dumbría.

En el fondo, es un episodio más de nuestra relación con el mar y con los barcos que lo navegan. Algunas veces en versión trágica y otras no tanto, aunque todo lo que sea ensuciar las entrañas del mar o la costa no es buena noticia. Aunque siga habiendo manos solidarias.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta opinión no Facebook:

Pódeche interesar...

O matiz de Cantigas e Agarimos

Xosé González Martínez

Como é ben sabido, a execución dunha partitura pode ter matices moi persoais, segundo  quen a interprete ou dirixa a agrupación musical. Para os ouvidos de entendidos e melómanos a percepción desas orixinais singularidades interpretativas non pasan desapercibidas. É moi ilustradora ao respecto a anécdota contada por Iglesias Vilarelle, aquel afamado director do Orfeón de Pontevedra no que cantaran Castelao e Bóveda. Celebrábase un certame de orfeóns e ao director parecéulle do …

Xosé González Martínez
Ler máis

La defensa de los intereses de un país

Gonzalo Suárez

Una de las cosas más importantes que han de exigirse a un representante político, es que defienda los intereses de su país, tanto a nivel económico como a nivel diplomático. Parece una obviedad, pero en una época donde el globalismo es casi dogma de fe y las instituciones supranacionales alcanzan altas cotas de poder, no lo es. Y para ello, ha de ser necesariamente capaz también de identificar cuáles son esos intereses, así como sus aliados y sus rivales en tal empresa.   Muchos …

Gonzalo Suárez
Ler máis

Honras a Ramón Castromil

Xosé González Martínez

O pleno do Concello de Santiago vén de aprobar unha proposta da comisión de honras que preside o amigo Manuel  Dios Diz do grupo municipal de Compostela Aberta, pola que se lles retiran as distincións outorgadas durante a ditadura a nove ministros de Franco, nomeando, ao tempo, fillos predilectos a título póstumo a Federico García Lorca e a Ánxel Casal, alcalde republicano “paseado” en agosto de 1936. Pero tamén distingue coas mesmas honras a outros cidadáns, entre eles a Ramón Ca…

Xosé González Martínez
Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
Oferta empleo profesores Santa Comba
Ruta CH Santa Comba 2018
Autos Xallas
Dia Bici Santa Comba 2018
Concello de Coristanco
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
KNM Abogados
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O matiz de Cantigas e Agarimos

Xosé González Martínez

Como é ben sabido, a execución dunha partitura pode ter matices moi persoais, segundo  quen a interprete ou dirixa a agrupación musical. Para os o…

Xosé González Martínez
Ler máis

La defensa de los intereses de un país

Gonzalo Suárez

Una de las cosas más importantes que han de exigirse a un representante político, es que defienda los intereses de su país, tanto a nivel económic…

Gonzalo Suárez
Ler máis

Honras a Ramón Castromil

Xosé González Martínez

O pleno do Concello de Santiago vén de aprobar unha proposta da comisión de honras que preside o amigo Manuel  Dios Diz do grupo municipal de Compo…

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información