5.2 C
Santa Comba
sábado, diciembre 2, 2023

Un novo modelo de empresa?

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso porvir, as xestións e os servizos empezan a facerse por vía telemática e, tal vez, o único que nos falta é implantar este modelo adaptado á empresa.

A actividade económica que nos xere beneficios necesita unha renovación posicionada cara os novos tempos, á venta online debería ser o primeiro paso. Todo isto debería ir ligado ao marketing, ese concepto afincado no descoñecemento que debería ser un dos principais activos para calquera empresa.

No rural a venta online estase empezando a ofrecer, dunha maneira disgregada, que serve para que o consumidor lle perda o medo a iso da «internet». Os innovadores que implanten este servizo optimizan o produto, chegando así a máis públicos e a novos mercados.E nin falemos doutras técnicas máis experimentais,tal é o caso do neuromarketing,esa ciencia neófita que busca producir reaccións primitivas a través de estímulos.

Esa música envolvente e tranquila, ese cheiro que nos recorda aos tempos da infancia ao entrar na tenda… nada é casualidade fortuíta, tan só unha forma sutil de incitarnos a comprar. Numerosos expertos xa desenvolven nos seus departamentos investigacións e estudos de mercado para «suxestionar».

Algúns destes estudos traen consigo métodos un tanto surrealistas. Por exemplo, as inmobiliarias preparan café para que o cliente potencial se sinta coma no seu fogar , xa que asociamos o café con esa sensación, (polo menos os amantes do café).Outras optan por perfumar a casa con mazás xa que disque isto contribúe a que percibamos as estancias dunha casa máis amplas.

Sexan suposicións ou pura ciencia este modelo de I+D+i é utilizado por grandes firmas, que se utilice en pequenas empresas é inusual. A moita ou pouca ética destes efectos placebos xa é unha cuestión de opinións e criterios.

Nun mundo globalizado e masivo coma o noso todo vale, a tecnoloxía, as tendas virtuais e os novos nichos de mercados están marcando unha nova era de investigación e estudos.

Como diría o escritor Anthony Robbins: «Neste mundo só nos quedan dúas opcións: ser persuasores ou persuadidos».

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,190SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos