3120 fans     1116 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

PP y PSOE frenan la propuesta del gobierno de Muros

PP y PSOE frenan la propuesta del gobierno de Muros

Municipal | Publicada: 31/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 27 segundos.

Plan de Aforro e Investimento.Compromiso por Galicia pretendía destinar el Plan de Aforro e Investimento a reducir la deuda, pero PP y PSOE defienden que la mitad se destine a inversiones.

El gobierno local de Muros planteó en el último pleno ordinario que los 219.260 euros del PAI se destinaran a reducir la deuda municipal mediante la amortización  de una parte de un crédito.La propuesta de Compromiso por Galicia solamente encontró el apoyo del BNG, que como consecuencia de las consultas realizadas en el ayuntamiento, cambió su idea inicial y votó a favor.

No le llegaron los votos al gobierno, porque PP y PSdeG votaron en contra. La portavoz del PP, Inés Monteagudo propuso que se destinara la mitad del plan a amortización de deuda y la otra mitad a inversiones urgentes en las estaciones de bombeo de O Furón y O Castelo o en el proyecto de adecuación y mejora del cementerio de A Atalaia. Monteagudo aseguró que “hai prazo suficiente para unha proposta consensuada”.

Los reproches también llegaron desde el Partido Socialista.”Trouxeron unha proposta sen chegar a acordos, son moi valientes” dijo Caridad González, recordando la situación de minoría del ejecutivo local.

Recriminó que el gobierno aplica “a lei do mínimo esforzo”, se refirió a un supuesto informe negativo de intervención, y calificó la propuesta de “desaxeitada”. González Cerviño piensa que “o concello de Muros necesita inversión” y pidió que el asunto quedara sobre la mesa.

La alcaldesa, María Xosé Alfonso negó que hubiera algún informe de intervención desfavorable y aseguró que la propuesta llevada a pleno se canalizó por sugerencia de este departamento. Se mostró partidaria de “facer investimentos sen endebedarnos máis”.

“No PAI do ano pasado, o PSOE destinou todo a un préstamo que estaba oculto nos orzamentos e que tampouco se consensuou con ninguén” afirmó María Xosé Alfonso.

Consciente de su inferioridad numérica la regidora aseguró que volverían a traer otra propuesta en el pleno del mes de febrero.

fotos- Youtube ayuntamiento de Muros

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

A Laracha renovou as tres web municipais

A Laracha renovou as tres web municipais

O concello presentou o novo deseño das tres webs municipais que cambian de aspecto e tamén de dominio principal que é…

Ler máis
Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

El tripartito de Ponteceso decide enviar a la Fiscalía y al Tribunal de Cuentas 38 facturas por importe de 449.000 cont…

Ler máis
Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Juan Carlos Piñeiro é o único candidato á secretaria xeral de Compromiso. Para o Consello Político hai 43 candidato…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información