5.8 C
Santa Comba
miércoles, marzo 27, 2024

El ayuntamiento de Santa Comba niega que Eurobattery pueda extraer minerales en Castriz

El alcalde de Santa Comba, David Barbeira, ha salido al paso de las  noticias “xeradas desde premisas falsas” fundamentalmente por parte de la empresa Eurobattery Minerals, en la que el CEO Roberto García afirmaba que podría iniciar las extracciones en Castriz con carácter inmediato.”É totalmente falso” señala.

«Non se ten recibido ningunha solicitude»

“Non se ten recibido nin rexistrado ningunha solicitude por parte desta compañía, nin para investigar, nin moito menos para explotar nada, en Castriz nin en ningún outro territorio xalleiro” afirman desde la alcaldía.El propio Barbeira se ha reunido con el Jefe Territorial de la Consellería de Economía, Emprego e Innovación, Isidoro Martínez Arca, para solicitar un informe al respecto.

Quieren que la Xunta aclare la situación y respalde al consistorio “para evitar ilegalidades en procesos mineiros que poidan carecer de permisos e perxudiquen á poboación e territorio xalleiro, e tamén a iniciativas do mesmo ámbito pero que estean dentro da legalidade vixente, e que conten con todo tipo de permisos”.

Especulaciones de la «minaría ocultista»

En el citado encuentro el regidor xalleiro trasladó su preocupación ante la alarma vecinal existente. Fuentes municipales aseguran que Martínez Arca comparte la preocupación y se ofreció “a colaborar, documentar e amparar por escrito ao Concello de Santa Comba para poder actuar contra este Proxecto Corcel”.

El gobierno local espera contar con toda la documentación necesaria en un breve espacio de tiempo y continuará en contacto con el organismo autonómico “para amparar os dereitos dos veciños e poder deter con fundamentos as especulacións promovidas por un tipo de  minaría ocultista que xurden periodicamente na búsqueda de inversionistas por parte de compañías de dudosa capacidade”.

En un comunicado de prensa desde el gobierno local se destaca el “potencial xeolóxico e mineral” del municipio y se apoya la idea de “proxectos sostibles no ámbito medioambiental e na súa relación co entorno e os seus poboadores” que desde su punto de vista “poden convivir en armonía con outros sectores económicos puxantes neste territorio e en Galicia”.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos