9 C
Santa Comba
jueves, marzo 21, 2024

Inés Monteagudo:»A alcaldesa de Muros debería renunciar»

En declaraciones a Adiante Galicia, la portavoz del Partido Popular de Muros, Inés Monteagudo entiende que hay motivos suficientes para pedir la dimisión de la actual regidora, María Xosé Alfonso.

Monteagudo critica, ni PAI, ni presupuestos ni acuerdos plenarios

“Senón é capaz de exercer as súas responsabilidades coa dilixencia que merece o concello, entendo que debe renunciar. E penso que hai motivos suficientes. Non se executaron as mocións aprobadas polo PP,  nin empezaron a traballar no orzamento, e a gota que colmou o vaso foi o Plan de Aforro e Investimentos”. Así de rotunda se manifestó la portavoz del PP, Inés Monteagudo en una conversación con la redacción de Adiante Galicia.

Monteagudo Romero lamentó la falta de voluntad de la alcaldesa que como “no caso do PAI está disposta a perder uns cartos moi importantes antes de sentarse a negociar”.Asegura que el Partido Popular “pediulle reiteradamente que negociara, porque nós queremos o mellor para Muros”. Pero según los populares se encontraron con la “postura inamovible” de Alfonso.

El PP recuerda que a María Xosé Alfonso la invistió el PSOE

Para la portavoz popular a la falta de interés por dialogar se une “unha incompetencia manifesta” poniendo como ejemplo “propostas fora de prazo” como la relacionado con el IBI “que eles antes tanto criticaban”.

Inés Monteagudo hace “un balance bastante pobre” de este primer tramo de legislatura y se pregunta “a onde quere chegar” el gobierno en minoría sin “querer falar con ningún dos grupos políticos”.Recuerda que María Xosé Alfonso “está aí porque lle votou o PSOE” en relación a los socialistas añade:”O PSOE perdeu a alcaldía, baixou en votos, e non move ficha para ningún lado”.

El PP de Muros critica la parálisis del municipio y valora como “primeira opción” para un cambio de rumbo, que María Xosé Alfonso dimita.

@AdianteGalicia

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos