6508 fans     1602 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

El PP luchará por defender sus feudos electorales

El PP luchará por defender sus feudos electorales

Medio Rural | Publicada: 11/03/2015

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 11 segundos.

Alcaldes como los de Fisterra, A Laracha o Ponteceso representan el ejemplo de graneros electorales en donde el PP lleva acumuladas varias mayorías absolutas. Junto a mantener estos feudos, los populares quieren también conservar la Diputación coruñesa.

Las maquinarias municipales no se detienen a pocos meses de terminar la legislatura, en la mayoría de los casos, es al contrario, se aceleran los trabajos como estudiantes a pocos días de sus exámenes finales. La nota la ponen sus vecinos en las urnas.Y tres alcaldes del Partido Popular aspiran a volver a superar una nueva prueba de fuego electoral.

Fondo va a por la sexta mayoría absoluta

José Luís Fondo Aguiar lleva seis mayorías absolutas consecutivas. Accedió a la alcaldía mediante una moción de censura en 1993 y desde entonces ha ido revalidando su condición. Dice sentirse “con tantas ganas como a primeira vez” y se siente satisfecho del trabajo desarrollado durante esta legislatura: “Foron catro anos de crise pero mantivemos tódolos servizos”. 

Destaca las obras realizadas, la aprobación del plan xeral o la puesta en marcha de la Fundación Pondal o el Museo Etnolúdico. La mayor crítica de la oposición es la gestión económica. Fondo niega tal catarsis.”Se estivera tal mal non se podería manter a educación a cultura o deportes e os servizos sociais que mantemos. E aquí as empresas seguen traballando.A débeda da que fala a oposicion non ten que ver coa realidade”.

El PP también gobierna con mayorías absolutas en A Laracha y Fisterra

El alcalde de A Laracha, José Manuel López Varela buscará su quinta victoria consecutiva. El regidor enumera una lista de actuaciones en distintos núcleos ya que “temos un importante volume de obras e con actuacións importantes en tódalas parroquias” referidas a vías comunicación, saneamientos, inafrestructuras o abastecimientos de agua.

López Varela está también contento con el trabajo realizado y espera el apoyo de los ciudadanos para continuar. No se quiere olvidar de las gestiones en el polígono y de los planes formativos desarrollados e “cun alto grao de inserción laboral”.

El más joven de los tres es José Manuel Traba. Acumula tres mayorías absolutas y aspira a una cuarta. Piensa que hasta el final “hai que seguir con oso ritmo de traballo e resolvendo problemas” pero entiende que los vecinos examinan la legislatura completa:“A xente valora o traballo feito durante os catro anos. Valoran tanto o traballo do goberno como o da oposición”.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 Alejandra Plaza:”embaixada.gal está servindo de soporte a moita xente e incluso se achegan a nós para pedir axuda de todo tipo”

Alejandra Plaza:”embaixada.gal está servindo de soporte a moita xente e incluso se achegan a nós para pedir axuda de todo tipo”

//Xosé Abelenda//Xosé Manuel Lema// Alejandra Plaza, é xornalista, escritora e presidenta de embaixada.gal. Precis…

Ler máis
Se confirman alrededor de una veintena de casos positivos de coronavirus en Santa Comba

Se confirman alrededor de una veintena de casos positivos de coronavirus en Santa Comba

AUDIO- Intervención de David Barbeira en Radio Xallas   El alcalde de Santa Comba, David Barbeira, volvió a…

Ler máis
Coronavirus Galicia: 3.476 casos de persoas infectadas e 79 persoas falecidas

Coronavirus Galicia: 3.476 casos de persoas infectadas e 79 persoas falecidas

A Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade informa que, na última actualización, o número de c…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Autos Xallas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves
Maderas Algarian Company S.L.

Adiante TV

Opinión

Auri: aquelas cancións seguen soando

Xosé Manuel Lema Mouzo

Aínda que nunca me deu clase, sabía  Auri Guerrero, da miña temperá e case obsesiva paixón polas letras.  Aquelas primeiras composicións e…

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

O informe Petras 25 anos despois

Álvaro Rodríguez

No presente artigo imos expoñer ou lembrar uns artigos do sociólogo Jamen Petras. Sobran as presentacións para o "revolucionario e anti-imperialist…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

A ilusión e a realidade

Álvaro Rodríguez

Podemos,  Anova,  Mareas dalgúns pobos e  Esquerda Unida  pecharon  unha candidatura conxunta  despois de criticarse  ácidamente e de chegar …

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información