María Porto volverá a ser la candidata de Converxencia Galega en Narón. Dice que recoge la misión de sus compañeros de partido «con orgullo, moitísima ilusión e unha grande responsabilidade».
En esta última legislatura forma parte de un gobierno cuatripartito que fue capaz de «defender os intereses dos veciños por riba dos partidos». Rodríguez Porto se encarga del departamento de nuevas tecnologías, relaciones institucionales y turismo. Su experiencia fue positiva aunque «este tempo fíxose cortiño porque houbo moitos proxectos e ideas».
María Porto destacó que «a prioridade é a xente que non pode comer, ou que non pode pagar a hipoteca. Para Converxencia Galega a prioridade é o ámbito social». Está convencida de que con su trabajo «somos absolutamente necesarios para Narón e tamén para Galicia» y confía en aumentar los apoyos electorales tanto a nivel municipal como autonómico.
La también secretaria de organización de Converxencia Galega asegura que uno de los grandes valores del partido galleguista es que «somos un partido fresco, xoven e honesto, alexado das corruptelas» en medio de un clima en donde » a xente está desencantada e non confía na clase política».
«Estamos na política por vocación non por facer da política unha profesión» señala María Porto que piensa que lo fundamental es «acercarse ós problemas dos veciños».