6508 fans     1602 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Antelo dice que la oposición presentó denuncias falsas

Antelo dice que la oposición presentó denuncias falsas

Medio Rural | Publicada: 14/07/2014

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 6 segundos.

Manuel Antelo(BNG) dispara calibre verbal grueso contra la oposición.Después de dos imputaciones, el alcalde de Vimianzo sostiene que es víctima de una estrategia de la oposición basada en denuncias “todas falsas” para armar “barullo” y buscar su repercusión en los medios de comunicación.

Cristóbal Mourín

Dos imputaciones y un recurso desestimado

Próximamente, Manuel Antelo Pazos tendrá que declarar como imputado en dos causas que instruye la justicia, y en una de ellas, también está imputado el teniente de alcalde, Fernando Mancebo Amigo, también del BNG. Hace unos días el sindicato CSI-F desvelaba que el TSXG desestimaba un recurso del ayuntamiento presentado contra una sentencia fallada a favor del arquitecto municipal, y en la que se reprocha “la conducta arbitraria” del regidor.

Después de recibir el apoyo incondicional del portavoz del BNG, Xavier Vence, para continuar en el cargo, Antelo vá más allá y en una entrevista al periódico El Correo Gallego lanza munición de calibre grueso contra los concejales que en su día promovieron una fallida moción de censura.

Antelo denuncia una estrategia para hacerle daño

Manuel Antelo atribuye la conflictividad judicial “a unha estratexia urdida tras fracasar  a moción de censura” por parte de la oposición consistente en promover “un restra de denuncias contra o alcalde, todas falsas, co obxetivo dunha utilización mediática e de facer dano político e persoal”.

Arremete contra el arquitecto municipal

Sobre las imputaciones, Antelo Pazos le resta importancia. De una, dice que se debe a que los promotores de la moción de censura “intentan botarme a culpa de que esta fracasase”. Con respecto a la segunda, explica que se trata de una denuncia “do arquitecto municipal que me acusa de falsificar un informe que el elaborou hai dous anos”. Piensa que detrás hai un “intento de paralizar o expediente disciplinario que se lle incoou” a Julio Vázquez.

El regidor de Vimianzo relata a El Correo Gallego que “este funcionario está imputado polo xuiz pola construcción da casa da cultura, na que era o director de obra e que fixo o irmán do anterior alcalde. Neste caso realizáronse  obras a maiores, sen procedemento nin contratación, por preto dun millón de euros”. También acusa al arquitecto y a una edila de Independientes por Vimianzo de firmar una “acta de comprobación falsa” para la concesión de una licencia “ilegal” para una nave industrial.

Sigue a Adiante Galicia en Facebook

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Coronavirus Galicia: o número de casos de coronavirus en Galicia ascende a 2.925 e temos 61 persoas falecidas

Coronavirus Galicia: o número de casos de coronavirus en Galicia ascende a 2.925 e temos 61 persoas falecidas

 Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade informa que, na última actualización, o número de c…

Ler máis
José Ramón Recarey:”Son momentos críticos nos que sentes morriña da túa xente e da túa terra”

José Ramón Recarey:”Son momentos críticos nos que sentes morriña da túa xente e da túa terra”

O artista de Castriz aconsella aos veciños de Santa Comba e outras localidades que "queden nas súas casas" e e "cumpra…

Ler máis
Juan Manuel Saborido, desde New Jersey:”Lo estamos viviendo con doble preocupación”

Juan Manuel Saborido, desde New Jersey:”Lo estamos viviendo con doble preocupación”

Juan Manuel Saborido, es un emigrante de Carnota que lleva años en los Estados Unidos en donde trabaja como profesor un…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Autos Xallas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves
Maderas Algarian Company S.L.

Adiante TV

Opinión

Auri: aquelas cancións seguen soando

Xosé Manuel Lema Mouzo

Aínda que nunca me deu clase, sabía  Auri Guerrero, da miña temperá e case obsesiva paixón polas letras.  Aquelas primeiras composicións e…

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

O informe Petras 25 anos despois

Álvaro Rodríguez

No presente artigo imos expoñer ou lembrar uns artigos do sociólogo Jamen Petras. Sobran as presentacións para o "revolucionario e anti-imperialist…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

A ilusión e a realidade

Álvaro Rodríguez

Podemos,  Anova,  Mareas dalgúns pobos e  Esquerda Unida  pecharon  unha candidatura conxunta  despois de criticarse  ácidamente e de chegar …

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información