6731 fans     1632 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

“Os clientes de E.nova Enerxía teñen o aforro asegurado"

“Os clientes de E.nova Enerxía teñen o aforro asegurado"

Entrevistas | Publicada: 22/05/2017

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 6 minutos e 46 segundos.

E.nova Enerxía é unha comercializadora eléctrica galega que está asentándose no noso mercado grazas á súa aposta pola transparencia e a atención personalizada, e polos seus prezos competitivos cunha interesante garantía de aforro por contrato. Conversamos con Darío Tojeiro, socio fundador e xerente da empresa, para coñecer un pouco máis sobre este proxecto.

P- Cando e como xurdiu E.nova Enerxía?

R-E.nova Enerxía xurde no 2014. Somos un equipo multidisciplinar. Cada un de nós estabamos a traballar en diferentes proxectos relacionados co mundo da enerxía e vimos que existía unha oportunidade coa liberalización do mercado eléctrico. 

Estaban a xurdir pequenas comercializadoras para cubrir o oco que existía no mercado que se repartían as cinco grandes eléctricas. Había unha situación de oligopolio con prezos altísimos, e nós podíamos ofrecer uns prezos máis competitivos, máis xustos e máis transparentes para o consumidor.

P- A que consumidores vos dirixides?

R- Fundamentalmente ás empresas, xa que os pequenos consumidores domésticos poden acollerse a unha tarifa regulada polo goberno con condicións bastante vantaxosas. Sen embargo as PeMes, comercio, hostalería, teñen uns prezos altísimos e quixemos focalizar neste segmento, para poder dar unha atención personalizada.

P- Ademais do aforro, tamén deseñades un estudo personalizado para cada cliente, sen ningún tipo de ataduras de permanencia. E así?

R-Si. Este tipo de negocios teñen na maior parte dos casos tarifas moi altas, porque as compañías obteñen marxes de beneficio moi grandes. Podemos reducir esas tarifas sen que vaia en detrimento da calidade do servizo. O feito de ter unha carteira de clientes máis segmentada permítenos seguir dando unha atención personalizada. En E.nova Enerxía hai un trato directo entre nós e o cliente.

P- E.nova Enerxía garante o aforro por contrato...

R-Efectivamente. Os nosos contratos teñen o aforro garantido porque pasado un ano imos comparar o que pagaron con nós todo ese tempo que levan, co que tiveran pagado coa compañía anterior. Senón houbo un aforro descontaríamos esa diferenza na seguinte factura. Nunca van pagar de máis.

Nós estudamos cada caso para ver que tipo de tarifa lle convén máis ao cliente. Facemos un estudo personalizado sen custo ningún.

P- Podemos concluír que hai moitas empresas que están pagando de máis por non optimizar o seu consumo e a súa tarifa?

R-Correcto. Atopámonos con clientes que viñan de situacións “sangrantes” que chegan obter con nós aforros dun 40% e ata un 50% nalgúns casos, por non ter optimizadas as potencias que tiñan contratadas ou as tarifas, ou ter uns prezos que viñan herdados de fai cinco ou seis anos sen revisar.

P- Ata que punto chega a vosa transparencia?

R-Nos nosos contratos apostamos pola tarifa indexada, na que o prezo da enerxía vén dada polo prezo do mercado eléctrico, máis unha pequena marxe de beneficio que está estipulada no contrato. Cada cliente pode saber canto estamos a gañar nós con ese contrato. Somos totalmente transparentes. Nas tarifas tradicionais o cliente non sabe canto custa a enerxía e cal é o beneficio da compañía comercializadora.

P-Como está sendo a implantación de E.nova Enerxía?

R-Moi satisfactoria. Estamos a ter un bo ritmo de crecemento, sobre todo en Galicia, mais tamén noutros territorios, como Catalunya. Igualmente estamos a atopar boa resposta en sectores particulares, como o agrogandeiro. Agora apostamos por darnos a coñecer cunha campaña a través de medios web, redes sociais e medios locais que agardamos teña repercusión.

P- Esta empresa ten esencia galega…

R-A empresa é cen por cen galega, con capital galego e coa sede en Santiago. Polo tanto é un motivo máis para que os galegos contraten con E.nova Enerxía.

Para contactar con E.nova Enerxía:

Teléfono 900 834 473

 Correo electrónico contacto@enova-enerxia.gal  

Web  www.enova-enerxia.gal

Ou tamén a través das redes sociais

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Onde está esa vehemencia para esixir que non se incauten os remanentes dos concellos?

Onde está esa vehemencia para esixir que non se incauten os remanentes dos concellos?

O candidato do PP nas últimas eleccións autonómicas, o carballés Rubén Lorenzo, opinou sobre a petición do BNG de…

Ler máis
Renovación de 2.335 luminarias en Mazaricos

Renovación de 2.335 luminarias en Mazaricos

El ahorro energético y las emisiones de C02 son dos grandes preocupaciones de las sociedades actuales. Pues en ese sent…

Ler máis
 Santa Comba adjudica un paquete de quince obras que estaban pendientes

Santa Comba adjudica un paquete de quince obras que estaban pendientes

Con una inversión superior a un 1.100.000 euros el ayuntamiento de Santa Comba acaba de adjudicar un paquete de quince…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
GALP COSTA DA MORTE 2020
Adiante TV 2020
VimianSol
Venta Casa Labranza Ponte do Porto
Autos Xallas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Tiburón-19

Francisco Martínez Pin

La  acción de Tiburón (Jaws, 1975) transcurre en Amity Island, una encantadora ciudad turística de la costa de Nueva Inglaterra. Una mañana apare…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Memoria Histórica, pero para todos

Francisco Martínez Pin

Los niños de la guerra, esos que recuerdan el famélico año 41, los de la cartilla de racionamiento, del pan de habas, del aceite que no era aceite,…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Covid-19:¿Somos un país o un despaís?

Borja Ramos Arribi

La historia nos demuestra que casi todos los programas de shock son exitosos en el alcance de sus objetivos y casi todos los gradualistas fracasan. …

Borja Ramos Arribi
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información
“Os clientes de E.nova Enerxía teñen o aforro asegurado" | Entrevistas | Adiante Galicia

6731 fans     1632 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

“Os clientes de E.nova Enerxía teñen o aforro asegurado"

“Os clientes de E.nova Enerxía teñen o aforro asegurado"

Entrevistas | Publicada: 22/05/2017

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 6 minutos e 46 segundos.

E.nova Enerxía é unha comercializadora eléctrica galega que está asentándose no noso mercado grazas á súa aposta pola transparencia e a atención personalizada, e polos seus prezos competitivos cunha interesante garantía de aforro por contrato. Conversamos con Darío Tojeiro, socio fundador e xerente da empresa, para coñecer un pouco máis sobre este proxecto.

P- Cando e como xurdiu E.nova Enerxía?

R-E.nova Enerxía xurde no 2014. Somos un equipo multidisciplinar. Cada un de nós estabamos a traballar en diferentes proxectos relacionados co mundo da enerxía e vimos que existía unha oportunidade coa liberalización do mercado eléctrico. 

Estaban a xurdir pequenas comercializadoras para cubrir o oco que existía no mercado que se repartían as cinco grandes eléctricas. Había unha situación de oligopolio con prezos altísimos, e nós podíamos ofrecer uns prezos máis competitivos, máis xustos e máis transparentes para o consumidor.

P- A que consumidores vos dirixides?

R- Fundamentalmente ás empresas, xa que os pequenos consumidores domésticos poden acollerse a unha tarifa regulada polo goberno con condicións bastante vantaxosas. Sen embargo as PeMes, comercio, hostalería, teñen uns prezos altísimos e quixemos focalizar neste segmento, para poder dar unha atención personalizada.

P- Ademais do aforro, tamén deseñades un estudo personalizado para cada cliente, sen ningún tipo de ataduras de permanencia. E así?

R-Si. Este tipo de negocios teñen na maior parte dos casos tarifas moi altas, porque as compañías obteñen marxes de beneficio moi grandes. Podemos reducir esas tarifas sen que vaia en detrimento da calidade do servizo. O feito de ter unha carteira de clientes máis segmentada permítenos seguir dando unha atención personalizada. En E.nova Enerxía hai un trato directo entre nós e o cliente.

P- E.nova Enerxía garante o aforro por contrato...

R-Efectivamente. Os nosos contratos teñen o aforro garantido porque pasado un ano imos comparar o que pagaron con nós todo ese tempo que levan, co que tiveran pagado coa compañía anterior. Senón houbo un aforro descontaríamos esa diferenza na seguinte factura. Nunca van pagar de máis.

Nós estudamos cada caso para ver que tipo de tarifa lle convén máis ao cliente. Facemos un estudo personalizado sen custo ningún.

P- Podemos concluír que hai moitas empresas que están pagando de máis por non optimizar o seu consumo e a súa tarifa?

R-Correcto. Atopámonos con clientes que viñan de situacións “sangrantes” que chegan obter con nós aforros dun 40% e ata un 50% nalgúns casos, por non ter optimizadas as potencias que tiñan contratadas ou as tarifas, ou ter uns prezos que viñan herdados de fai cinco ou seis anos sen revisar.

P- Ata que punto chega a vosa transparencia?

R-Nos nosos contratos apostamos pola tarifa indexada, na que o prezo da enerxía vén dada polo prezo do mercado eléctrico, máis unha pequena marxe de beneficio que está estipulada no contrato. Cada cliente pode saber canto estamos a gañar nós con ese contrato. Somos totalmente transparentes. Nas tarifas tradicionais o cliente non sabe canto custa a enerxía e cal é o beneficio da compañía comercializadora.

P-Como está sendo a implantación de E.nova Enerxía?

R-Moi satisfactoria. Estamos a ter un bo ritmo de crecemento, sobre todo en Galicia, mais tamén noutros territorios, como Catalunya. Igualmente estamos a atopar boa resposta en sectores particulares, como o agrogandeiro. Agora apostamos por darnos a coñecer cunha campaña a través de medios web, redes sociais e medios locais que agardamos teña repercusión.

P- Esta empresa ten esencia galega…

R-A empresa é cen por cen galega, con capital galego e coa sede en Santiago. Polo tanto é un motivo máis para que os galegos contraten con E.nova Enerxía.

Para contactar con E.nova Enerxía:

Teléfono 900 834 473

 Correo electrónico contacto@enova-enerxia.gal  

Web  www.enova-enerxia.gal

Ou tamén a través das redes sociais

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Onde está esa vehemencia para esixir que non se incauten os remanentes dos concellos?

Onde está esa vehemencia para esixir que non se incauten os remanentes dos concellos?

O candidato do PP nas últimas eleccións autonómicas, o carballés Rubén Lorenzo, opinou sobre a petición do BNG de…

Ler máis
Renovación de 2.335 luminarias en Mazaricos

Renovación de 2.335 luminarias en Mazaricos

El ahorro energético y las emisiones de C02 son dos grandes preocupaciones de las sociedades actuales. Pues en ese sent…

Ler máis
 Santa Comba adjudica un paquete de quince obras que estaban pendientes

Santa Comba adjudica un paquete de quince obras que estaban pendientes

Con una inversión superior a un 1.100.000 euros el ayuntamiento de Santa Comba acaba de adjudicar un paquete de quince…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
GALP COSTA DA MORTE 2020
Adiante TV 2020
VimianSol
Venta Casa Labranza Ponte do Porto
Autos Xallas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Tiburón-19

Francisco Martínez Pin

La  acción de Tiburón (Jaws, 1975) transcurre en Amity Island, una encantadora ciudad turística de la costa de Nueva Inglaterra. Una mañana apare…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Memoria Histórica, pero para todos

Francisco Martínez Pin

Los niños de la guerra, esos que recuerdan el famélico año 41, los de la cartilla de racionamiento, del pan de habas, del aceite que no era aceite,…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Covid-19:¿Somos un país o un despaís?

Borja Ramos Arribi

La historia nos demuestra que casi todos los programas de shock son exitosos en el alcance de sus objetivos y casi todos los gradualistas fracasan. …

Borja Ramos Arribi
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información