6280 fans     1583 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Compromiso se opone al proyecto eólico que afecta a Castriz

Publicada: 16/02/2019

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 1 minuto e 5 segundos.

El candidato a la alcaldía de Santa Comba por Compromiso por Galicia, David Barbeira, ha pedido al gobierno local “que pase das palabras aos feitos” y medie en la problemática del proyecto eólico que afecta a la parroquia de Castriz. 

“A menos de 400 metros queren instalar un aeroxerador” explicó Barbeira, expresando su rechazo total por la afección que tendría sobre “unha marabillosa paraxe natural” como es la Fervenza de Castriz.

Desde Compromiso por Galicia aseguran que no están en contra de las energías renovables pero “non vale en calquera sitio” y califican de “barbaridade” el proyecto, que cuenta con un importante rechazo vecinal. 

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Cena de Navidad del PP xalleiro

El Partido Popular de Santa Comba, que lidera María Pose,celebrará su tradicional cena de Navidad el próximo sábado 30 de noviembre.Será en el restaurante asador A Fortaleza.Los tickets (30 euros) se pueden recoger …

Ler máis

Herida leve en una salida de vía en Castriz

Una vecina de Coristanco resultó herida leve como consecuencia de una salida de vía que tuvo lugar este mediodía en Hospital, en la parroquia xalleira de Castriz.Hasta el lugar se desplazaron efectivos del servicio mu…

Ler máis

Santa Catalina honra a su patrona

La comisión de fiestas de Os Milagros de Santa Catalina organiza una comida popular en homenaje a su patrona, el próximo sábado 23 de noviembre. En el campo de la fiesta de Santa Catalina una “pulpeira” servir…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
XI Ruta das Tapas Santa Comba 2019
Autos Xallas
Promo GADIS DISFRUTEMOS
SAT Busto Corzon Mazaricos
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Parte de Laxe desaparecerá baixo o mar

Óscar de Souto

Recentemente GCiencia, El País, La Voz de Galicia, Praza.gal e outros moitos medios de comunicación, nacionais e internacionais,  recollen, en data…

Óscar de Souto
Ler máis

Greta Thunberg, el Becerro de Oro al final de su idolatría

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Ayer la Sra. Ministra de Transición Ecológica, Dª Teresa Ribera, confirmaba que el Gobierno español iba a fletar un barco (nunca contaminante), pa…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Medidas “urxentes”, “sen deixar a ninguén atrás”, e tal e tal

Álvaro Rodríguez

A chamada Folga Mundial polo Clima realizouse o día 27 de setembro. Nas súas proclamas reclamaban  medidas “urxentes” entre as que  o máis in…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información