5667 fans     1532 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

La Guardia Civil evita que un hombre fallezca por los gases tóxicos de su vehículo

Publicada: 29/01/2019

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 1 minuto e 30 segundos.

 La Guardia Civil del Puesto Principal de Carballo, localizó a un hombre que se encontraba dentro de su vehículo con la manguera deltubo de escape conectada hacia el interior del habitáculo.

La desaparición de esta persona fue alertada ante la fuerza actuante por un familiar, por lo que rápidamente se inició una búsqueda, pudiendo ser hallada en una explanada.

Una vez en el lugar de los hechos, lo primero que observó la Guardia Civil fue la manguera que salía del tubo de escape y era conectada alinterior del vehículo, por lo que procedió a desengancharla y a evacuar al individuo que estaba en el interior, quien mostraba claros signos dedesorientación

La rápida actuación de la patrulla evitó el fallecimiento de esta persona por intoxicación de los gases del vehículo, ya que debido al estado enque se encontraba cuando fue auxiliado, difícilmente hubiera sido capaz de abandonar el turismo 

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Falece un home en Laracha tras caerlle unha árbore enriba

Un home perdeu a vida na tarde de onte ao quedar atrapado debaixo do tronco dunha árbore na localidade coruñesa de Laracha.O 112 Galicia tivo constancia dos feitos pasados uns minutos das 18:15 horas da tarde do pasado…

Ler máis

Detienen a dos vecinos de Malpica por robos en playas de Arteixo

El Área de investigación de la Guardia Civil del Puesto  Arteixo,procedió a la detención de dos vecinos de la localidad de Malpica de Bergantiños, como presuntos autores de robos en el interior de vehículos que se…

Ler máis

53.000 tm de zahorra para a concentración de Arantón e Santa Sabiña

A empresa pública Tragsa licita o transporte e descarga de zahorra artificial para os camiños rurais concentración parcelaria de Arantón e Santa Sabiña. Está previsto que se usen unhas 53.000 toneladas métricas ne…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Feira Primavera Santa Comba 2019
Entroido Coristanco 2019
GDR 2019
Gadis 36.000 euros 2019
Autos Xallas
Concello de Coristanco
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

"Juntos, café para dos, fumando un cigarrillo a medias"

Daniel Lago

Quase 40 anos depois, seguimos com o Estatuto de autonomia sem desenvolver. Aparece na minha cabeça essa opulenta frase, que mais parece derivada de …

Daniel Lago
Ler máis

Hemos tenido 800 años para preparar los festejos de la segunda fundación de Betanzos

Francisco Martínez Pin

El 13 de febrero de 1219 se sabía, si de ese día en 800 años Betanzos seguía existiendo, cumpliría su traslado y segunda fundación, 8 siglos. No…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Radio Xallas batendo no dial

Xosé Abelenda

Unha boa nova para a comarca do Xallas é saber que xa podemos escoitar de novo Radio Xallas, o altofalante dos xalleiros e xalleiras co programa estr…

Xosé Abelenda
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información