5197 fans     1468 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

El PP de Ponteceso agradece a la Xunta y critica al gobierno local

Publicada: 03/08/2018

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 1 minuto e 46 segundos.

El Partido Popular de Ponteceso ha trasladado su agradecimiento público a la Xunta de Galicia por el arreglo de la carretera de Xornes. Los populares recuerdan que desde Buño hasta donde concluyó la primera fase de la senda peatonal ya quedó realizada. Y añaden que junto a esta obra “xa solicitada cando gobernaba o PP en Ponteceso”, la conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, atendió “a nosa petición de rematar o arranxo da estrada”.

La edila Mar Durán expresa el descontento de su grupo con el alcalde y con el edil de obras “pois xa quedara feito  o proxecto da segunda fase da senda peonil que chegaba ata a igrexa e non souberon xestionala, un mal para os veciños de Xornes por ser unha obra que tanto ansían”.Desde el PP invitan al gobierno de Ponteceso, encabezado por el socialista Lois García Carballido que en vez de hablar de la etapa del PP “e mentir de forma continuada co tema da deuda” se centren en gobernar, y le reprochan al ejecutivo tripartito que “aínda non fixeron nada do que prometeron”.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Detenido un hombre por intentar tirar por la ventana a la madre de su novia

(EFE).- La Policía Local de Vigo ha detenido a un hombre de nacionalidad francesa, con domicilio en Vigo, por zarandear a la madre de su compañera sentimental con la intención, supuestamente, de arrojarla por la venta…

Ler máis

Seis personas heridas en una colisión frontal en Arteixo

Una colisión frontal en la que se vieron implicados dos turismos la pasada noche en Arteixo se saldó con seis personas heridas. Según los datos facilitados al 112 Galicia, en uno de los vehículos accidentados viaja…

Ler máis

Lucinda García se une al club de las personas centenarias de Santa Comba

Otra xalleira ha superado la barrera de los cien años. Se trata de Lucinda García Rey, que este pasado 12 de agosto celebraba su cumpleaños, en compañía de su familia, y recibiendo la visita de la alcaldesa María P…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
Oferta empleo profesores Santa Comba
Festas A Xunqueira Cee 2018
Ruta CH Santa Comba 2018
Autos Xallas
Concello de Coristanco
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
KNM Abogados
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La defensa de los intereses de un país

Gonzalo Suárez

Una de las cosas más importantes que han de exigirse a un representante político, es que defienda los intereses de su país, tanto a nivel económic…

Gonzalo Suárez
Ler máis

Honras a Ramón Castromil

Xosé González Martínez

O pleno do Concello de Santiago vén de aprobar unha proposta da comisión de honras que preside o amigo Manuel  Dios Diz do grupo municipal de Compo…

Xosé González Martínez
Ler máis

Publicidade na lingua dos consumidores

Xosé González Martínez

Cando a ocasión o require traemos a esta sección o debate sobre a publicidade en lingua galega para afondarmos na súa utilización nas estratexias …

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información