5664 fans     1529 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Un conductor, que duplicaba la tasa de alcoholemia legal, atropella a una niña de 10 años en Dumbría

Publicada: 24/06/2018

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 1 minuto e 34 segundos.

Europa Press//Una niña de 10 años ha sido atropellada en el lugar de Ézaro, en Dumbría (A Coruña), en la tarde de este sábado, por un conductor que intentó huir y que, tras ser parado por el sargento de la Guardia Civil de Corcubión que se hallaba fuera de servicio, arrojó una tasa de alcoholemia que duplicaba el máximo legal.

Así lo ha informado la Guardia Civil, que ha precisado que el atropello se produjo en el kilómetro 9,400, de la carretera AC-550, a las 16,40 horas del sábado.El Sargento de Corcubión, que estaba fuera de servicio y de camino a la playa, pudo parar al vehículo, tras ver lo sucedido, y detectar que hacía ademán de huir.

La menor tuvo que ser evacuada al hospital. El caso lo instruye la Guardia Civil de Tráfico, Atestados de Corcubión, que investigó al conductor, que arrojó una tasa de alcohol de 0,52 mg/l en aire espirado.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Novas Xeracións de Coristanco echa a andar

A pesar de gobernar durante muchos años en el ayuntamiento de Coristanco, Novas Xeracións no tenía una junta local en este municipio. Este sábado se presentará la nueva agrupación. Será en un acto que se celebrar…

Ler máis

Emotiva despedida de José Méndez

La iglesia parroquial de Ponte do Porto acogió el funeral de cuerpo presente de José Méndez Méndez que falleció, de manera repentina, el pasado miércoles. Después de la misa ofrecida por el párroco Eduardo Puga, …

Ler máis

Rescatado un mergullador na praia de Louro tras sufrir un accidente no barco no que traballaba

Un operario resultou ferido de consideración tras sufrir un accidente na embarcación na que realizaba o seu traballo, na Praia de San Francisco, en Louro, na localidade de Muros.O alertante que chamou ao 112 Galicia, a…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
GDR 2019
Gadis 36.000 euros 2019
Autos Xallas
Concello de Coristanco
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Hemos tenido 800 años para preparar los festejos de la segunda fundación de Betanzos

Francisco Martínez Pin

El 13 de febrero de 1219 se sabía, si de ese día en 800 años Betanzos seguía existiendo, cumpliría su traslado y segunda fundación, 8 siglos. No…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Radio Xallas batendo no dial

Xosé Abelenda

Unha boa nova para a comarca do Xallas é saber que xa podemos escoitar de novo Radio Xallas, o altofalante dos xalleiros e xalleiras co programa estr…

Xosé Abelenda
Ler máis

Ata cando o cinismo?

Álvaro Rodríguez

En xaneiro de 2019 comunícannos que  Abanca bate o récord no seu beneficio, ata alcanzar os 430 millóns, un 17,3 % máis. A ata onte banca públic…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información