10.9 C
Santa Comba
sábado, marzo 23, 2024

A Baña tramitó varias ayudas de emergencia social

El ayuntamiento de A Baña debate en el pleno de este jueves sobre el convenio de la Fegamp para evitar los cortes de suministro eléctrico a las personas sin recursos.

El alcalde Andrés García Cardeso, explica a través de una nota de prensa, que en este ayuntamiento «xa actuamos en tres casos de emerxencia social para evitar que a estes usuarios se lles cortaran os subministros. Son fundamentalmente persoas maiores que viven soas e que contan cunha pensión contributiva paupérrima».

El regidor indica además que «o concello tamén adiantou o pago, sempre cos informes pertinentes dos Servizos Sociais, dalgunha hipoteca a familias que atravesan unha situación de vulnerabilidade».

Una vez que se apruebe este convenio, las personas afectadas deberán ponerse en contacto de los Servizos Sociais del municipio, que valorarán y trasladarán los casos a las compañías eléctricas. «Deste xeito, as subministradoras manterán os servizos por un periodo de dous meses mentras o Concello tramita a axuda de emerxencia pertinente para facer fronte aos recibos impagados» apunta García Cardeso.

En el pleno de este jueves, que comenzará a las 14:00h, también se debatirá sobre varias ordenanzas y sobre dos mociones presentadas por el portavoz de Compromiso por Galicia, César Ramos.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos