La candidata a la secretaría general del PSOE en la provincia coruñesa,Mercedes Rosón, concluyó su campaña con actos en Arzúa y Ordes en los que insistió en su «proxecto horizontal, coral, onde todas e todos sumamos, que recupera a voz da militancia».
Agradeció la acogida de la militancia y el apoyo de Diego Taibo, edil de urbanismo de Culleredo y coordinador de la campaña de Pedro Sánchez en la provincia, así como del alcalde de Ares, Julio Ares y del militante coruñés Fermín Vázquez. Los tres decidieron retirarse de la carrera para apoyar a Rosón.
«Hai que administrar o futuro para volver ocupar o espazo que perdemos na sociedade» señaló Rosón que reiteró que el domingo hay dos alternativas:» «Ofrecemos compromiso e dedicación plena nun proxecto colectivo onde todos sumamos. Podedes escoller entre este proxecto de cambio que vos presentamos ou o modelo que representa a outra candidatura. Un modelo de continuidade, de acumulación de cargos, de acumulación de poder, que tanto criticamos noutros partidos, e que é contrario ás esixencias das persoas que nos votan».