4195 fans     1342 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

El campeonato gallego de autocross comienza en Santa Comba

El campeonato gallego de autocross comienza en Santa Comba

Deportes | Publicada: 01/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
3
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 41 segundos.

La escudería Amigos do Motor(ESA Motor) continúa organizando, no sin esfuerzo, una prueba clásica en el campeonato gallego.

El circuito de la zona de Marlán abre el campeonato gallego de autocross este sábado 2 de abril. Será la primera de las nueve pruebas calendadas que se celebrarán en los circuitos de Arteixo, O Castro, Carballo, Santiago de Compostela y Viduedo. Las tres primeras localidades acogerán dos citas esta temporada.

Este año la inscripción ha sufrido un importante descenso de participantes. Según varios pilotos consultados por Adiante Galicia, estas ausencias tienen en muchos casos que ver con el malestar que existe con la exigencia de que cada piloto tenga que inscribirse con un asistente y hacer frente a una nueva cuota económica. Con todo ello le emoción está asegurada en “A Chousa dos Toxos”.

En la categoría de Kart Cross participarán diecisiete pilotos: Pablo Sánchez Villaverde y Marcos Gil Gerpe(Amigos do Motor), Maikel Vilariño, Joaquín Chamorro, Daniel Mariño, Juan Vilariño, Ismael Trigo, Óscar Añón, de la escudería carballesa Máis Motor, Antón Muiños, Nicanor Rodríguez, Marcos Muiñop y Diego Fariña de la Peña autocross Arteixo, José Manuel Lamela, Javier Senín y Alberto González de Yacar Racing y Adrián Escandón(Gaiteiro competición).

En la categoría de -1.600cc están inscritos tan solo cinco pilotos: Alberto Varela Añón(Peña Arteixo), Daniel Castro(Máis Motor), Celestino Iglesias Duarte y Celestino Iglesias Cores(Desguaces Tino) y Marcos Molinos(Rallye Actividad). 

En la categoría 4X4 SCC competirán siete deportistas: Diego Mantiñán, Rubén Prieto, Iván Formoso de la Peña Arteixo, Jaime Castro(Leiro Desguaces), Cristopher Telmo Díaz(Desguaces Tino), Sandra García Cambón (Yacar Racing) y el xalleiro Bruno Almeida(Amigos do motor).

En esta ocasión no se disputará la prueba de más de 1.600cc por falta de inscritos. Los entrenamientos oficiales arrancarán a las 12 del mediodía, las semifinales a las 15:30 y las finales tendrán lugar a partir de las 17,15 de la tarde de este sábado 2 de abril.

Foto- Amigos do Motor

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

Agradece o compromiso da Xunta pero pide que a obra avance e non se deteña. Asegura que tamén demandará melloras na e…

Ler máis
Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Unha saída de vía provocou un accidente na localidade dos Muíños, na parroquia de Moraime en Muxía. O coche acabou …

Ler máis
"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

A deputada socialista Loli Toja critica a falta de investimentos da Xunta na Costa da Morte e en Bergantiños.  …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
CMAT
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

China,más Comunismo para perpetuar el Capitalismo

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Estos días asistimos al XIX Congreso del Partido Comunista chino, o sea, que se están celebrando las elecciones a la Presidencia del Gobierno, con d…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Incendios y oportunistas

Nacho Louro

Sin lugar a dudas lo más triste de esta tragedia medioambiental, es la pérdida de cuatro vidas humanas. Los terroristas ecológicos han sabido aprov…

Nacho Louro
Ler máis

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información