6508 fans     1602 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Lobos Sucios se rueda en Santa Comba

Lobos Sucios se rueda en Santa Comba

Cultura | Publicada: 20/10/2014

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 58 segundos.

El complejo minero de Barilongo, en el ayuntamiento de Santa Comba acoge estos días el rodaje de la ópera prima del director, Simón Casal de Miguel. Se trata de “Lobos sucios”, un film ambientado en la segunda guerra mundial y en la pugna que nazis y aliados mantuvieron por el apreciado wólfram, el llamado “oro negro” que se encontraba en minas como la de este lugar enclavado en la Terra do Xallas.

Las sesiones en Santa Comba,  comenzaron este lunes 20 de octubre y se prolongará hasta el miércoles. Hasta el lugar del rodaje, se acercó el alcalde de Santa Comba, Antonio Landeira Gallardo, que quiso saludar al director Simón Casal, a la productora Paula Cons, y a varios miembros de su equipo. Landeira destacó como “moi importante todo o que sexa lembrar unha parte da historia de Santa Comba” además de todo lo que puede suponer “como promoción do concello”. El regidor valoró “a nosa tradición mineira que queremos preservar” y considera que “películas coma esta son unha canle estupenda”.

En el film participan la actrices Marián Álvarez y Manuela Vellés. Álvarez, que ganó el premio Goya a la mejor actriz en su papel en “La herida”, interpreta a Manuela, una minera, a la que acusan de ser medio meiga. Completan el reparto Isak Ferritz, Ricardo de Barrreiro, Pierre Kiwitt, o Thomas Coumans.El rodaje se completará  en As Pontes, Lousame, Guitiriz y Zamora.

Según confesó el propio Simón Casal la idea surgió del documental “Lobos sucios” de Felipe Rodríguez. Días antes del comienzo del rodaje en Santa Comba, la productora Paula Pons destacó en una rueda de prensa que el objetivo de la película es “recuperar una parte de la historia desconocida que iba siendo hora de que alguien contara”.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El músico Eduardo Cundíns homenajea a las personas fallecidas durante estas fechas

El músico Eduardo Cundíns homenajea a las personas fallecidas durante estas fechas

VIDEO-   El músico Eduardo Cundíns homenajeó con su trompeta a todas las personas fallecidas durante estas…

Ler máis
Extinguen un incendio en la parroquia de Santa Sabiña – Santa Comba

Extinguen un incendio en la parroquia de Santa Sabiña – Santa Comba

Los efectivos contra incendios lograron extinguir un incendio declarado el lunes por la noche en la parroquia xalleira d…

Ler máis
O BNG da Costa da Morte presenta un paquete de medidas para promover nesta crise do coronavirus

O BNG da Costa da Morte presenta un paquete de medidas para promover nesta crise do coronavirus

O BNG da Costa da Morte presentará, vía telemática, nos concellos da Costa da Morte un documento no que se recollen d…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Autos Xallas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves
Maderas Algarian Company S.L.

Adiante TV

Opinión

Auri: aquelas cancións seguen soando

Xosé Manuel Lema Mouzo

Aínda que nunca me deu clase, sabía  Auri Guerrero, da miña temperá e case obsesiva paixón polas letras.  Aquelas primeiras composicións e…

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

O informe Petras 25 anos despois

Álvaro Rodríguez

No presente artigo imos expoñer ou lembrar uns artigos do sociólogo Jamen Petras. Sobran as presentacións para o "revolucionario e anti-imperialist…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

A ilusión e a realidade

Álvaro Rodríguez

Podemos,  Anova,  Mareas dalgúns pobos e  Esquerda Unida  pecharon  unha candidatura conxunta  despois de criticarse  ácidamente e de chegar …

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información