La otra crónica del pleno aquí
El portavoz de Compromiso por Galicia y ex-alcalde David Barbeira pidió explicaciones por un sentencia condenatoria “por abuso de poder e acoso laboral dunha persona, e polo trato degradate, marxinando laboralmente a unha traballadora”.
“Isto é vergonzoso. Ademáis do gasto que temos que pagar os veciños”
“Non sei como pode descansar facendo isto” le dijo Barbeira a la mandataria xalleira. “Tería que presentar a súa dimisión inmediatamente. Isto é vergonzoso. Ademáis do gasto que temos que pagar os veciños”.
María Pose respondió confirmando hay recurso a la sentencia y negando el acoso:”Eu vin a traballar non a contentar á xente pero a escravitude xa se aboliu fai moitos anos”.
“Aquí non se acosa a nadie”
“Aquí non se acosa a nadie” sentenció y aludió a la trabajadora que le había ganado inicialmente el pleito, reprochando que por una “negligencia” suya en 2013 el ayuntamiento había perdido fondos.
Según Pose Rodríguez en la sentencia “en ningún momento se fala de abuso de poder nin de acoso”, y se refirió a una supuesta “pataleta” de dicha funcionaria “ó cambiala de espazo”.
En sede plenaria añadió que “A Fiscal non está dando datos concretos” afirmando que “é mentira que se enviara para un despacho do sótano”.
Habló de manipulación de los medios informativos y manifestó que “en total houbo dez traballadores que cambiei de espazo e só unha denuncia”.
[…] La alcaldesa niega el acoso a una trabajadora y Barbeira pide su dimisión […]