9.8 C
Santa Comba
sábado, marzo 23, 2024

Critican que el POS alternativo de Muxía deje fuera a los núcleos de Figueroa y Martineto

Vecinos de Figueroa y Martineto, en la parroquia de Morquintián, ha expresado sun indignación por el “esquecemento” de estos lugares en el Plan de Obras propuesto por el PP y los no adscritos.

Denuncian las deficiencias que tienen sus viales que afectan tanto para los vecinos como para sus vehículos. Y lanzan sus reproches a los ediles que votaron en contra al POS , presentado por el gobierno local, que “daba solución” a sus demandas:

”Sentímonos estafados, discriminados, indignados e denigrados por unha actitude irresponsable e improvisada. Unha actitude que entendemos allea ás necesidades das persoas que vivimos no rural, que non somos moitas, pero temos as mesmas necesidades que o resto”.

En un comunicado afirman sentir también “moi indignados” por las formas empleadas por el PP “ para dar explicacións do sucedido”.

Según estas fuentes “Tras querer explicarnos por qué as nosas obras quedaban fora do POS, pretenderon convencernos de que ían intentar que se fixeran cos orzamentos municipais, cando a propia representante do Partido Popular, Sandra Vilela, estivo aquí facendo fotos e manifestou a necesidade innegable de incluír estas obras no Plan Único”

Añaden que “por suposto, opuxémonos ás explicacións da señora Vilela e cando preguntamos o porqué dunha obra de 300.000 euros para unha estrada pequena a resposta foi contundente e indignante: “A vos non vos importa en que se gastan os cartos”.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos