16.6 C
Santa Comba
sábado, julio 2, 2022

As «sensasións» de Muxía suman máis de 8.000 descargas

Xa son máis de 8.000 persoas as que puideron namorarse de Muxía a través dos seus sons. A campaña ‘Muxía, un municipio de sensasións’ presentada en FITUR a semana pasada está a ser todo un éxito e o código QR conta xa con máis de 8.000 descargas.

Estes marabillosos sons poden escoitarse cun xesto que se popularizou por mor do estalido da pandemia, o escaneo dun código QR. Así, por medio da tecnoloxía, Muxía leva a súa cultura, as súas tradicións e a súa historia arredor de todo ou mundo.Ademais, decenas de rostros coñecidos como Abel Caballero, Touriñán, Paula Vázquez ou a propia Ministra de Turismo, Reyes Maroto, promocionaron e foron embaixadores de luxo da campaña xunto ao alcalde de Muxía, Iago Toba. 

Entre os sons e as ‘sensasións’ máis reproducidas e que están a ter maior éxito entre os usuarios e usuarias son o das palilleiras de Muxía e o ‘Viva a Virxe da Barca’ do veciño local, José María. 

Promoción turística 

A viaxe a Madrid non puido ser máis produtiva xa que o rexedor tamén tivo a ocasión de recibir o interese de diferentes empresas nas reunións mantidas pola redes de hoteis e albergues de Muxía. 

Paralelamente, tamén puido asistir á reunión de resultados de Paradores, que certificou ao Parador de Muxía como o mellor valorado de todo o país. 

“Muxía é un municipio de sensasións e por iso estamos moi orgullosos do éxito que está a ter esta campaña que leva o sentir do noso Concello polo mundo. Muxía entra polos cincos sentidos e este QR é tan só unha mostra da nosa esencia, das nosas raíces, da nosa particular fala e do que somos”, destacou Toba.

NOTA DE PRENSA DO CONCELLO DE MUXÍA

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Concello de Val do Dubra
Concello de Val do Dubra
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,776SeguidoresSeguir
460SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos