Cinco ediles no adscritos y dos del Partido Popular firman el Plan de Obras alternativo que fue presentado este sábado en la sede de la Diputación provincial coruñesa.En la sede de la Diputación ya hay un escrito en el que se plantea un POS alternativo, que contaría con la mayoría absoluta necesaria para su aprobación.
Eso sí, la condición se mantiene:“Estamos a dicir o que sempre temos dito. Que Lois García Carballido deixe o seu posto porque xa ten demostrado dabondo que non é quen de gobernar nin xestionar o noso Concello” reiteró el portavoz de los populares, Daniel García Cotelo.Los concejales firmantes aseguran que tienen toda la voluntad de que Ponteceso no pierda los 758.000 euros que le corresponden.
En el escrito se detallan las obras propuestas. Antes las afirmaciones del presidente de la Diputación, Valentín González Formoso, que todavía era posible aprobar el POS e invitaba a presentar alternativas, los ediles indican que ya tienen una.
Y señalan a González Formoso:“Valentín González Formoso non só é o presidente da Deputación, tamén é o responsable do PSOE provincial, así que tamén ten responsabilidade no que está a pasar no seu partido en Ponteceso”.