14.4 C
Santa Comba
sábado, mayo 25, 2024

El diputado Rubén Lorenzo reprocha la “irresponsabilidade maiúscula” del alcalde de Ponteceso

El diputado autonómico del Partido Popular, Rubén Lorenzo, censuró las impresiones difundidas por el alcalde de Ponteceso, Lois García Carballido, después de la reunión telemática de los alcaldes de Bergantiños y Soneira con el conselleiro de Sanidade.

El mandatario pondaliano expresó:

«Con toda probabilidade o comité clínico da Consellería de Sanidade vai decidir aplicar a todo ou parte dos concellos en vermello de Bergantiños as mesmas medidas que os 63 concellos nos cales está restrinxida a movilidade, é dicir, a saída do perímetros, as reunións son só de convivintes o a hostelería permanece pechada”.

Para Rubén Lorenzo es “una irresponsabilidade maiúscula alertar ós veciños de Ponteceso e da comarca de Bergantiños, facendo este tipo de afirmacións nas redes sociais do Concello baseándose na impresión do alcalde despois da reunión telemática desta mañá co SERGAS”.

El parlamentario le recuerda a Carballido que existe un Comité Clínico que toma las decisiones en base a datos y a la opinión de los expertos que forman parte del organismo.

Pide responsabilidad al regidor y que no emita “anuncios infundados”

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,240SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos