10.1 C
Santa Comba
viernes, marzo 22, 2024

Gobierno y oposición de Cee siguen con su cruce de críticas

Los portavoces municipales de Partido Popular, Independientes por Cee, BNG y Ciudadanos emitieron un comunicado en el que denunciadn la actitud de “permanente falta de respeto” de la alcaldesa, Margarita Lamela, a diferentes ediles de la oposición.

Dicen que se ha vuelto al “Lamelismo máis rancio”(en alusión al exregidor y padre de la actual mandataria, Manuel Lamela) “marcado polo ordeno e mando, do dedo incorrupto da líder pero en ausencia da correción da que facía gala papá Lamela”.

Denuncian que la alcaldesa no tolera la discrepancia y tiene “reaccións iracundas”. Citan que , por ejemplo, hubo amenazas a la concejala de IxCee, Pilar Iglesias Lema.”Levantou a sesión de xeito airado e unha vez que ordeou a responsable das redes sociais que apagara a gravación, ameazou a Sra. Iglesias decíndolle que lle tiña preparadas unhas cuantas cousas para máis adiante”.

Oposición marcada por la «confrontación e o insulto persoal»

Por su parte la alcaldesa opina que a los ediles de la oposición les parece que es una falta de respeto las “peticións de que baixen o volume e moderen o tono”.Sobre las referencias a su padre señala “Non vou entrarlles ó trapo, non lles darei tal satisfacción”. Les reprocha que su forma de hacer oposición está marcada por la “confrontación e o insulto persoal”.

Desde la oposición le dicen que “sería mellor que tivese un proxecto para Cee, ademáis da obsesión que ten pola limpeza”. Margarita Lamela muestra su sorpresa:”Aínda ninguén se queixou polo exceso de limpeza”.E indica que sí tiene un proyecto y “talante democrático” aunque menos paciencia por tener que “amañar as desfeitas que deixaron os que se queixan nese manifesto”.

Enumera distintas actuaciones y gestiones realizadas y señala que se cumple con la regla de gasto y el periodo medio de pago “pese a que o alcalde anterior, Ramón Vigo, deixou sen pagar máis de 100.000 euros á empresa de prestación do servizo de axuda no fogar(SAF).

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos