Los portavoces municipales de Partido Popular, Independientes por Cee, BNG y Ciudadanos emitieron un comunicado en el que denunciadn la actitud de “permanente falta de respeto” de la alcaldesa, Margarita Lamela, a diferentes ediles de la oposición.
Dicen que se ha vuelto al “Lamelismo máis rancio”(en alusión al exregidor y padre de la actual mandataria, Manuel Lamela) “marcado polo ordeno e mando, do dedo incorrupto da líder pero en ausencia da correción da que facía gala papá Lamela”.
Denuncian que la alcaldesa no tolera la discrepancia y tiene “reaccións iracundas”. Citan que , por ejemplo, hubo amenazas a la concejala de IxCee, Pilar Iglesias Lema.”Levantou a sesión de xeito airado e unha vez que ordeou a responsable das redes sociais que apagara a gravación, ameazou a Sra. Iglesias decíndolle que lle tiña preparadas unhas cuantas cousas para máis adiante”.
Oposición marcada por la «confrontación e o insulto persoal»
Por su parte la alcaldesa opina que a los ediles de la oposición les parece que es una falta de respeto las “peticións de que baixen o volume e moderen o tono”.Sobre las referencias a su padre señala “Non vou entrarlles ó trapo, non lles darei tal satisfacción”. Les reprocha que su forma de hacer oposición está marcada por la “confrontación e o insulto persoal”.
Desde la oposición le dicen que “sería mellor que tivese un proxecto para Cee, ademáis da obsesión que ten pola limpeza”. Margarita Lamela muestra su sorpresa:”Aínda ninguén se queixou polo exceso de limpeza”.E indica que sí tiene un proyecto y “talante democrático” aunque menos paciencia por tener que “amañar as desfeitas que deixaron os que se queixan nese manifesto”.
Enumera distintas actuaciones y gestiones realizadas y señala que se cumple con la regla de gasto y el periodo medio de pago “pese a que o alcalde anterior, Ramón Vigo, deixou sen pagar máis de 100.000 euros á empresa de prestación do servizo de axuda no fogar(SAF).