10.1 C
Santa Comba
martes, noviembre 29, 2022

Pose Verdes:”Carballido preséntase como unha vítima pero é o culpable do que está pasando”

Entrevista a José Manuel Pose a partir do minuto 65.

El portavoz de APIN, José Manuel Pose Verdes justificó hoy la iniciativa de bajar el sueldo del alcalde de Ponteceso, Lois García Carballido.“Estamos na oposición  e facemos oposición para tentar sacar adiante o concello.Entendemos que no momento que estamos o alcalde non debe cobrar esa cantidade de cartos”.

En declaraciones al programa “Na Encrucillada” de Radio Xallas aseguró que no espera el apoyo de cinco ediles del PSOE:”Non estaba nada preparado.Sabía que había problemas internos pero non pensei que eran tan graves”. 

Carácter personalista de Carballido

José Manuel Pose cree que el principal problema es el carácter personalista del regidor y su falta de autocrítica.”Cando tes problemas con oito concelleiros, deberías facer autocrítica”. Citaba a los cinco ediles de ahora y a los tres de la legislatura anterior.

Sobre una posible moción de censura, Pose Verdes, considera que en el Partido Socialista actualmente “son oito concelleiros e teñen fácil de amañar o problema”.

En este sentido indicó que ”estou disposto a axudar no que faga falta e no que sexa bo para Ponteceso, pero teñen que valorar eles se é bo ter un alcalde como Lois García ou se é necesario un cambio”.Opina que el alcalde ”preséntase como unha vítima pero é o culpable do que está pasando”. 

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
505SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos