3.6 C
Santa Comba
domingo, diciembre 4, 2022

El PP de Muxía critica la nula sensibilidad del gobierno local con la problemática del abandono de perros

//Manuel Sambade//

La portavoz del PP local, Sandra Vilela, considera “unha cuestión de humanidade” el dar una digna atención a los cánidos abandonados. 

Desde el PP de Muxía, y con independencia de las potestades inherentes al propio Concello (presidido por el socialista Iago Toba) consideran se debería de mostrar una mayor sensibilidad hacia el problema de abandono de perros que va asociado tanto a la falta de conciencia de los habitantes de la zona como el de los peregrinos que, una vez culminado su periplo, dejan a los cánidos al albur del destino. “Máis alá das competencias, aínda que non fosen propias, é unha cuestión de humanidade».

Numerosas quejas vecinales

Non podemos desentendernos e deixar un can na calle”, denuncia Vilela, que señala haber recibido numerosas quejas al respecto de la triste situación por parte de numerosos vecinos que, pese a entender que hacerse cargo de los pobres animales abandonados sea un coste a mayores para la municipalidad, “non podemos nin debemos facer nada máis que asumilos e atendelos, dende logo o que non pode pasar é que non se lle dea saída nin solución ou que o concello se desentenda deste problema” afirma la lideresa popular de la Villa de la Barca.

Críticas de Sandra Vilela

“O caso que fixo que algúns veciños se puxesen en contacto co PP, sucedeo a semana pasada cando aparece unha cadeliña abandonada e, tras chamar á Policía Local para ver de que xeito tiñan que xestionar o caso, a resposta que obteñen por parte do concello, segundo conta a veciña, é que non poden facerse cargo del porque hai moitas facturas”, denuncia la popular al respecto del comportamiento de los munícipes de Muxía. 

Crítica que vendría acrecentada por la dolorosa comparación de alegar falta de presupuesto para tender a los pobres animales abandonados y, a la par, organizar una chocolatada “para celebrar o acendido das luces de Nadal”. “Non digo que non se poda facer a chocolatada pero se hai fondos para eso debe de habelos para atender un ser vivo e non deixalo a mercé da bondade da persoa que o atopa”, finaliza crítica Vilela. 

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
509SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos