//Manuel Sambade//
José Ramón Rojo Rodríguez, exedil de Obras y Servicios de Corcubión, tras su petición a la Mancomunidad de Fisterra de hacerse cargo de la apertura y gestión del Centro de Día de Corcubión.
Rojo, que apunta que teme ser removido de su puesto en la entidad a pesar de que a nadie debería de sorprenderle que haya llevado tal propuesta “cando eu xa dixen que, sexa dende o goberno ou a oposición, vou seguir traballando polo ben de Corcubión”. “O Alcalde (Lalo Insua) ten o poder de quitarme, do mesmo xeito que antes foi quen me puxo no meu posto na Mancomunidade”.
Insiste Rojo que su única intención ha sido y será la de “loitar polos veciños de Corcubión” y cree que, precisamente por eso, “botáronme do meu posto no goberno”.
Proyecto largo tiempo formulado
“Cando me levaba ben co alcalde xa lle fixen esta proposta e riuse dela, dicíndome que era unha tontería e que a mancomunidade non estaba para eso”, resalta el líder del PACOR, quien apunta que ahora se siente más libre para poder opinar tras todo lo acontecido y las discrepancias con sus exsocios de gobierno socialistas, que culminaron con su expulsión del mismo.
Las cosas claras
“Hai que decir as cousas claras e sacar esto adiante, polos nosos maiores e polos enfermos crónicos, para que non estén o día enteiro encerrados nunha habitación”, concluye con rotundidad Rojo.