6.5 C
Santa Comba
sábado, diciembre 10, 2022

“Non teño ningún medo a represalias por parte do Alcalde de Corcubión por pedir a apertura do Centro de Día”

//Manuel Sambade//

José Ramón Rojo Rodríguez, exedil de Obras y Servicios de Corcubión, tras su petición a la Mancomunidad de Fisterra de hacerse cargo de la apertura y gestión del Centro de Día de Corcubión.

Rojo, que apunta que teme ser removido de su puesto en la entidad a pesar de que a nadie debería de sorprenderle que haya llevado tal propuesta “cando eu xa dixen que, sexa dende o goberno ou a oposición, vou seguir traballando polo ben de Corcubión”. “O Alcalde (Lalo Insua) ten o poder de quitarme, do mesmo xeito que antes foi quen me puxo no meu posto na Mancomunidade”.

Insiste Rojo que su única intención ha sido y será la de “loitar polos veciños de Corcubión” y cree que, precisamente por eso, “botáronme do meu posto no goberno”. 

Proyecto largo tiempo formulado 

“Cando me levaba ben co alcalde xa lle fixen esta proposta e riuse dela, dicíndome que era unha tontería e que a mancomunidade non estaba para eso”, resalta el líder del PACOR, quien apunta que ahora se siente más libre para poder opinar tras todo lo acontecido y las discrepancias con sus exsocios de gobierno socialistas, que culminaron con su expulsión del mismo. 

Las cosas claras

“Hai que decir as cousas claras e sacar esto adiante, polos nosos maiores e polos enfermos crónicos, para que non estén o día enteiro encerrados nunha habitación”, concluye con rotundidad Rojo.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
509SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos