7.6 C
Santa Comba
jueves, marzo 28, 2024

Juan Ramón Hermida: “Eu estou na política para defender os intereses de tódolos ceenses”

//Manuel Sambade//

Juan Ramón Hermida Fandiño, único representante de C´s en la corporación ceense justifica su voto favorable a los presupuestos del 2019 presentados por el gobierno socialista en base  a un criterio “de responsabilidade e de tentar darlle solución aos problemas reais da poboación de Cee”.

Fandiño, que pone en valor su bisoñez política, “pois solo levo cinco anos nesto”, considera que el soplo de aire fresco que su presencia supone en la corporación ceense le evitará así verse involucrado “nas rencillas que os demais partidos teñan entre eles”. Alusión ésta, la de las rencillas, relativa a lo acontecido en el pleno extraordinario del pasado martes, con duros reproches entre la alcaldesa Margarita Lamela y los portavozces de IXCee y BNG, Ramón Vigo y Serxio Domínguez, respectivamente. Pleno que, con prudencia diplomática,  el propio Juan Ramón cailifica de “un pouco tenso polas descalificación personales que alí se fixeron”.

Política de confrontación de la que abjura por completo al destacar que su motivación para haber dado el salto a la arena política es una sola: “defender os intereses de tódolos veciños de Cee, porque non pode haber veciños de primeira e de segunda, como está acontecendo en Lires”. De este apoyo a todo lo que de positivo se traiga para la población surge, según declara, su sostén a unos presupuestos de los que destaca su necesidad “para facer unas obras moi demandadas, como o repetidor de Lires, que eran prioritarias”. 

Salto a la arena política, voluntad de servicio

“Eu non vin á política para lucrarme con ela, teño o meu traballo e a miña vida non depende dela”, manifiesta Juana Ramón a la par que destaca su voluntad de diálogo como manera de tender puentes y no de levantar barreras “porque o importante son os veciños de Cee”. Voluntad pactista que declara haber puesto en práctica con anticipación a la votación plenaria sobre los presupuestos “pois eu xa chegara un acordó coa alcaldesa para probalos, e o meu voto non dependeu de que no PP faltase a concelleira Águeda Mejuto e fixese falta o voto de C´s para ter a mayoría”.

De hecho, como especifíca el líder de C´s en Cee, “a alcaldesa iba a aprobalos votase eu a favor o non, porque cos catro votos do PSOE e dous do PP, inda que os demais votasen en contra, o voto de calidade dela xa houbese bastado para aprobar os presupuestos do 2019”. 

Apoyo puntual, sí; cheque en blanco, no

“Non me importa o color do partido que goberna: o PSOE ten a Diputación e o PP a Xunta, e non podemos seguir perdendo montón de subvencións que se perderon en tempos de Vigo, por iso apollei estes presupostos, o que non significa que teñamo pacto algún nin un cheque blanco en futuras votacións. Eso sí, Hermida reconoce buena sintonía con el actual equipo de gobierno y, en especial, con la alcaldesa, de la que destaca que “teño que recoñecer que Margarita Lamela sempre me atendeu cos brazos abertos e escoitou todas as propostas que hasta agora lle fun facendo”.  

Frente a la crispación, diálogo  

Hermida Fandiño aunque no comparte la idea del BNG de que Lamela se hubiese cerrado en banda a pactar los presupuestos con la oposición, sí muestra su sorpresa hacia las actitudes desplegadas en el pleno, con afirmación incluida de la actual alcaldesa de que ella mandaba y se hacía lo que ella proponía porque, como le espetó en la cara a Serxio Domínguez, “la alcaldesa soy yo”. “Eu neso non entro, eu cheguei á política fai cinco anos e non creo nas liortas e si no traballo a prol do pobo”. 
 

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos