Manuel Sambade//
Lalo Insua, regidor socialista de Corcubión, considera que la firma del convenio con la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda supondrá contar “cun plan moderno e adpatado ás novas esixencias que a sociedade reclama”.
Insua se ha mostrado satisfecho con la positiva predisposición y apoyo que manifiesta haber encontrado en Ángeles Vázquez Mejuto, conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, de la que destaca su “moi positiva atitude” y su “delicadeza e sensibilidade” con las peticiones formuladas desde el gobierno local.
Demandas que considera han sido ahora satisfechas con la firma del presente convenio y con la subsiguiente aportación de 100.000 euros que permitirán “contar cunha ferramenta que modernice e adapte o Plan Especial de Protección do Casco Histórico (PEPOCH)”. Adaptación que, asegura, servirá para dar un nuevo impulso de cara a mantener el atractivo y el potencial de desarrollo de un casco histórico de Corcubión que califica de “único e singular”.
Valor histórico e arquitectónico
Asegura Insua que la firma del presente convenio permitirá así dar solución a una doble demanda: la habitacional y la de la conservación patrimonial. “O obxectivo da redacción dun novo PEPOCH non é outra que a de conservar o valor arquitectónico e histórico do casco histórico do noso concello e, de xeito paralelo, dar unha resposta áxil e útil ás demandas dos veciños que residen na zona, e que, a día de hoxe, non poden levalas a cabo por mor do presente PEPOCH”.