3.1 C
Santa Comba
sábado, diciembre 3, 2022

Lalo Insua:“O PEPOCH é básico para fixar poboación en Corcubión”

Manuel Sambade//

Lalo Insua, regidor socialista de Corcubión, considera que la firma del convenio con la Consellería de Medio Ambiente, Territorio  e Vivenda supondrá contar “cun plan moderno e adpatado ás novas esixencias que a sociedade reclama”.

Insua se ha mostrado satisfecho con la positiva predisposición y apoyo que manifiesta haber encontrado en Ángeles Vázquez Mejuto, conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, de la que destaca su  “moi positiva atitude” y su “delicadeza e sensibilidade” con las peticiones formuladas desde el gobierno local. 

Demandas que considera han sido ahora satisfechas con la firma del presente convenio y con la subsiguiente aportación de 100.000 euros que permitirán “contar cunha ferramenta que modernice e adapte o Plan Especial de Protección do Casco Histórico (PEPOCH)”. Adaptación que, asegura, servirá para dar un nuevo impulso de cara a mantener el atractivo y el potencial de desarrollo de un casco histórico de Corcubión que califica de “único  e singular”.  

Valor histórico e arquitectónico

Asegura Insua que la firma del presente convenio permitirá así dar solución a una doble demanda: la habitacional y la de la conservación patrimonial. “O obxectivo  da redacción dun novo PEPOCH non é outra que a de conservar o valor arquitectónico e histórico do casco histórico do noso concello e, de xeito paralelo, dar unha resposta áxil e útil ás demandas dos veciños que residen na zona,  e que, a día de hoxe, non poden levalas a cabo por mor do presente  PEPOCH”. 

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
507SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos