6280 fans     1583 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Camariñas celebra la XXIX Mostra do Encaixe

Camariñas celebra la XXIX Mostra do Encaixe

Costa da Morte | Publicada: 18/04/2019

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
12
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 29 segundos.

Inaugurada por  delegado del gobierno, Javier Losada y por el Conselleiro de Economía, Francisco Conde.#RafaelLema

La Mostra do Encaixe de Camariñas fue inaugurada con media hora de retraso a las cinco y media de la tarde del miércoles por las autoridades locales, el delegado del Gobierno en Galicia Javier Losada y una nutrida representación de la Xunta de Galicia encabezados por el conselleiro de Industria Francisco Conde. Le acompañaron las directoras xerais de Turismo y Comercio, Nava Castro y Sol Abeal.

La Diputación Provincial estuvo representada por el alcalde de Dumbría y diputado José Manuel Pequeño. Ya a las siete y media en el desfile de moda llegó el presidente de la Diputación Provincial Valentín González Formoso, que no pudo llegar a tiempo al corte de la cinta, por lo que el acto sufrió un retraso. Además estaban presentes diputados como Loli Toja o Aurelio Núñez, los alcaldes de Dumbría, Corcubión y Laxe, o los ediles locales del PSOE, PP y BNG. También visitó la Mostra el responsable regional del PSOE Gonzalo Caballero.

Mostra do Encaixe, "unha cita cultural consolidada"

Francisco Conde indicó que la Mostra era "unha cita cultural consolidada, veterana xa no noso calendario e o máis importante, 29 anos poñen de manifesto que sabe reinventarse e ofrecer novas propostas" por lo que estamos ante "un dos mellores reclamos que temos en galicia en estas fechas". Quiso "agradecer a todos os que facedes posible a Mostra: concello, palilleiras e stands que ofrecen os mellores produtos". Alabó el trabajo de las jóvenes palilleiras "que demostra que a artesanía ten garantido o relevo xeracional" y que es "capaz de conxugar moda e artesanía, o encaixe que aquí se fai é un distintivo de Artesanía de Galicia" por su "calidade, creatividade, orixinalidade".

Destacó la existencia en el registro de artesanía de galicia de 5.000 artesanos, 3.000 con carnet de artesanos en 600 obradoiros. "A artesanía é o noso patrimonio cultural, o noso tesouro", que según Conde debemos trasladar a las nuevas generaciones. Para el conselleiro "este ano o concello volve ter o protagonismo da artesanía" gracias a "unha mostra con denominación de orixe Galicia e Camariñas, que nos diferencia do mundo".

Javier Losada trasmitió el apoyo de Gobierno de España a la Mostra y pidió la declaración de fiesta de interés turístico nacional, "que o nome de Camariñas chegue a todo o mundo, a calidade do voso encaixe sexa recoñecido". En cuanto a las palilleiras destacó que "dades vida ao encaixe, merecedes un recoñecemento". Recordó el trabajo de Raquel Moreira en el Museo do Encaixe y Virtudes Rodríguez en la asociación Rendas, recientemente fallecidas. Abogó por potenciar la Mostra para "abrir novas oportunidades, lograr vendas que garantan a pervicencia". Destacó "o traballo das palilleras de serenidade e paciencia como a serenidade de Man" en una artesanía revalorizada "facendo empresa na sociedade da presa

La Mostra do Encaixe de Camariñas en su 29 edición lucha por la declaración de fiesta de interés turística nacional, y oferta desde los tradicionales encuentros de encaixeiras y desfiles de diseñadores internacionales, hasta obras de teatro, cine y conciertos diarios. Las palilleiras locales y foráneas con sus exhibiciones y los desfiles centran las miradas.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Fabiola García visitou a casa niño Areíña de Cores de Dumbría

Fabiola García visitou a casa niño Areíña de Cores de Dumbría

A conselleira de Política Social, Fabiola García, visitou a casa niño “Areíña de Cores” de Dumbría. Estivo aco…

Ler máis
La emotiva carta de la hermana de la joven fallecida en el accidente de Dumbría

La emotiva carta de la hermana de la joven fallecida en el accidente de Dumbría

Natalia Antelo Espasandín perdía la vida el pasado viernes,  a los 33 años de edad, e en un desgraciado accidente pr…

Ler máis
La ayuda vecinal fue clave en el rescate de las vacas de la granja de San Cristovo de Mallón

La ayuda vecinal fue clave en el rescate de las vacas de la granja de San Cristovo de Mallón

La ayuda de varios vecinos de la parroquia resultó determinante en el operativo de rescate de las cinco vacas que cayer…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
XI Ruta das Tapas Santa Comba 2019
Autos Xallas
Promo GADIS DISFRUTEMOS
SAT Busto Corzon Mazaricos
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Parte de Laxe desaparecerá baixo o mar

Óscar de Souto

Recentemente GCiencia, El País, La Voz de Galicia, Praza.gal e outros moitos medios de comunicación, nacionais e internacionais,  recollen, en data…

Óscar de Souto
Ler máis

Greta Thunberg, el Becerro de Oro al final de su idolatría

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Ayer la Sra. Ministra de Transición Ecológica, Dª Teresa Ribera, confirmaba que el Gobierno español iba a fletar un barco (nunca contaminante), pa…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Medidas “urxentes”, “sen deixar a ninguén atrás”, e tal e tal

Álvaro Rodríguez

A chamada Folga Mundial polo Clima realizouse o día 27 de setembro. Nas súas proclamas reclamaban  medidas “urxentes” entre as que  o máis in…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información