«Aínda entendendo as dificultades técnicas, materiais ou personais ás que teña que enfrontarse unha administración local para facer fronte ao exercicio das súas competencias, isto non debe ser óbice para a inobservancia das normas” señala la Valedora do Pobo.
No vale la “inobservancia de las normas”
La Valedora do Pobo de Galicia Mercedes Otero Parga ha remitido un oficio el 6 de este mes a a Evaristo Blanco Blanco, vecino que tuvo que derribar su casa en Bamiro-Vimianzo, tras una denuncia. Blanco presentó ocho solicitudes al Valedor y 22 en el ayuntamiento local. En la misiva el Valedor recrimina al Concello de Vimianzo que no atendiese las solicitudes de Blanco en tiempo y forma y le recuerdan que no vale «la inobservancia de las normas». Por ello dan un plazo de tres meses en los expedientes abiertos cuando de nuevo requerirán por el estado de los mismos al alcalde.
En la misiva de la oficina del Valedor le informan a Blanco que habían solicitado información al Concello de Vimianzo sobre los ocho expedientes que se tramitan en la institución como consecuencia de los escritos presentados por Blanco.
La respuesta del ayuntamiento de Vimianzo
Desde el Concello contestaron que el 19-7-2018 habían recibido los escritos de Evaristo Blanco enviando al Valedor las copias de las solicitudes del vecino en el archivo municipal desde 2016. También comunican que el vecino presentó este año 22 escritos sobre temas urbanísticos, y había realizado denuncias ante la Policía Local, con llamadas telefónicas.
Por parte del Concello indican que «estase intentando dar curso a estas denuncias, tendo en conta que a arquitecta municipal interina está de baixa por enfermidade desde outubro e a oficina de urbanismo conta cunha técnica para emitir informes e facer inspección urbanística». Indican que los medios municipales son limitados y no han podido dar respuesta en los tres meses oficiales.
En tres meses se volverán a pedir los informes
Pero el Valedor informa a Blanco que «entendemos as razóns que expón o Concello e que imposibilitan tramitar os expedientes no prazo legalmente establecido e que non poda asignar un ou varios funcionarios a atender exclusivamente as solicitudes presentadas por vostede» pero «aínda entendendo as dificultades técnicas, materiais ou personais ás que teña que enfrontarse unha administración local para facer fronte ao exercicio das súas competencias, isto non debe ser óbice para a inobservancia das normas, cuestión que lle recordamos ao Concello no día de hoxe».
Por esta razón comunica el Valedor que «suspendemos temporalmente a tramitación dos expedientes arriba referenciados e no prazo de tres meses volveremos a solicitar informes ao Concello sobre o estado da súa tramitación»