5664 fans     1529 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

La Valedora le recuerda al ayuntamiento de Vimianzo que debe cumplir con sus competencias

 La Valedora le recuerda al ayuntamiento de Vimianzo que debe cumplir con sus competencias

Costa da Morte | Publicada: 07/09/2018

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
3
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 22 segundos.

"Aínda entendendo as dificultades técnicas, materiais ou personais ás que teña que enfrontarse unha administración local para facer fronte ao exercicio das súas competencias, isto non debe ser óbice para a inobservancia das normas” señala la Valedora do Pobo.

No vale la “inobservancia de las normas”

La Valedora do Pobo de Galicia Mercedes Otero Parga ha remitido un oficio el 6 de este mes a a Evaristo Blanco Blanco, vecino que tuvo que derribar su casa en Bamiro-Vimianzo, tras una denuncia. Blanco presentó ocho solicitudes al Valedor y 22 en el ayuntamiento local. En la misiva el Valedor recrimina al Concello de Vimianzo que no atendiese las solicitudes de Blanco en tiempo y forma y le recuerdan que no vale "la inobservancia de las normas". Por ello dan un plazo de tres meses en los expedientes abiertos cuando de nuevo requerirán por el estado de los mismos al alcalde.En la misiva de la oficina del Valedor le informan a Blanco que habían solicitado información al Concello de Vimianzo sobre los ocho expedientes que se tramitan en la institución como consecuencia de los escritos presentados por Blanco. 

La respuesta del ayuntamiento de Vimianzo

Desde el Concello contestaron que el 19-7-2018 habían recibido los escritos de Evaristo Blanco enviando al Valedor las copias de las solicitudes del vecino en el archivo municipal desde 2016. También comunican que el vecino presentó este año 22 escritos sobre temas urbanísticos, y había realizado denuncias ante la Policía Local, con llamadas telefónicas.

 Por parte del Concello indican que "estase intentando dar curso a estas denuncias, tendo en conta que a arquitecta municipal interina está de baixa por enfermidade desde outubro e a oficina de urbanismo conta cunha técnica para emitir informes e facer inspección urbanística". Indican que los medios municipales son limitados y no han podido dar respuesta en los tres meses oficiales.

En tres meses se volverán a pedir los informes

Pero el Valedor informa a Blanco que "entendemos as razóns que expón o Concello e que imposibilitan tramitar os expedientes no prazo legalmente establecido e que non poda asignar un ou varios funcionarios a atender exclusivamente as solicitudes presentadas por vostede" pero "aínda entendendo as dificultades técnicas, materiais ou personais ás que teña que enfrontarse unha administración local para facer fronte ao exercicio das súas competencias, isto non debe ser óbice para a inobservancia das normas, cuestión que lle recordamos ao Concello no día de hoxe". 

Por esta razón comunica el Valedor que "suspendemos temporalmente a tramitación dos expedientes arriba referenciados e no prazo de tres meses volveremos a solicitar informes ao Concello sobre o estado da súa tramitación"

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La Guardia Civil de Vimianzo detiene a tres personas e imputa a otras dos por un delito continuado de estafa y falsedad documental

La Guardia Civil de Vimianzo detiene a tres personas e imputa a otras dos por un delito continuado de estafa y falsedad documental

 La Guardia Civil del Puesto de Vimianzo procedió a la detención de tres responsables de una empresa de construcción…

Ler máis
Isabel Silvariño:”Me crié rodeada de cámaras y fotógrafos”

Isabel Silvariño:”Me crié rodeada de cámaras y fotógrafos”

Audio con la entrevista en Radio Xallas.     Isabel Antelo Silvariño ganó recientemente uno de los prem…

Ler máis
Sempre na nosa memoria, José Méndez

Sempre na nosa memoria, José Méndez

Nota:José Méndez Méndez está siendo velado en el Tanatorio de San Pedro de Ponte do Porto. Sala 1.El funeral de cue…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
GDR 2019
Gadis 36.000 euros 2019
Autos Xallas
Concello de Coristanco
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Hemos tenido 800 años para preparar los festejos de la segunda fundación de Betanzos

Francisco Martínez Pin

El 13 de febrero de 1219 se sabía, si de ese día en 800 años Betanzos seguía existiendo, cumpliría su traslado y segunda fundación, 8 siglos. No…

Francisco Martínez Pin
Ler máis

Radio Xallas batendo no dial

Xosé Abelenda

Unha boa nova para a comarca do Xallas é saber que xa podemos escoitar de novo Radio Xallas, o altofalante dos xalleiros e xalleiras co programa estr…

Xosé Abelenda
Ler máis

Ata cando o cinismo?

Álvaro Rodríguez

En xaneiro de 2019 comunícannos que  Abanca bate o récord no seu beneficio, ata alcanzar os 430 millóns, un 17,3 % máis. A ata onte banca públic…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información