5.3 C
Santa Comba
viernes, marzo 29, 2024

El PSOE de Fisterra señala a la Xunta por el KM 0 de Muxía

Responde a las críticas de Converxencia Galega y dice que estaba visto que la decisión del gobierno autonómico “iba a traer rabo”.

La colocación de un mojón con el ”KM 0” en Muxía, al lado de “A Ferida” ha reavivado la polémica en la comarca. De hecho el consello municipal de turismo de Fisterra se reunió y ha decidido pedir explicaciones a la Dirección Xeral de Turismo y al Xacobeo de la Xunta de Galicia.

A través de las redes sociales, el grupo municipal de Converxencia Galega, liderado por Xan García asegura que la “solución non é enfrontarnos con Muxía, senón que temos que espabilar nós e liderar o turismo da Costa da Morte, porque somos o referente”. Y piden explicaciones al gobierno de Fisterra al que acusan de estar “parado” mientras otros “písannos os talóns”.

José Marcote, alcalde de Fisterra

“Quen colocou o KM 0 en Muxía foi o Xacobeo”

La respuesta por parte del PSOE de Fisterra, partido del alcalde José Marcote, no se hizo esperar. Critcan que Xan García desprestigie al gobierno local de unos hechos promovidos por la Xunta de Galicia:”O concelleiro Xan García sabe perfectamente que quen colocou o Km 0 en Muxía foi o Xacobeo da Xunta de Galicia do Sr. Feijoo e do Partido Popular”.

Los socialistas indican que la colocación del citado mojón estaba claro que “iba traer rabo detrás”. Esperan que el PP local que lidera José Manuel Traba no estuviera al tanto de los planes de la Xunta “porque entonces teríamos aos raposos dentro do galiñeiro”.

Remar en una misma dirección

Desde el PSOE están convencidos de que Converxencia Galega se equivoca de enemigo. Coinciden con la invitación de García Pouso para trabajar todos en una misma dirección. Pero le dejan un mensaje.”Como el ben di, temos que bogar todos xuntos en na mesma dirección, pero para eso temos que sentarnos todos mirando cara a popa, e o concelleiro Xan García sentouse mirando para a proa. Pero claro, non todos somos de Fisterra e collemos un remo na man”

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos