7.4 C
Santa Comba
jueves, diciembre 1, 2022

El abandono del Faro de isla Lobeira

Texto Rafael Lema – Fotos David Gallego

Vecinos y visitantes siguen denuncian el estado ruinoso del faro de la Illa Lobeira de Corcubión y de su entorno. Pese a estar incurso en un proyecto de aprovechamiento turístico y gastronómico, el mismo ha tenido detractores y sigue a la espera. 

El edificio mientras tanto amenaza ruina como denuncian entre otros David Trillo, que lleva turistas en su taximar por el enclave. Lamenta Trillo el «estado actual en ruina da casa da farola da illa lobeira; ate o 1.997 aínda se podía entrar, tiñamos na parte de abaixo do leste unha lareira, podíase durmir dentro» pero luego «ante o risco de derrubes tapiaron todo con pedra». 

El abandono de isla Lobeira

Y hubo derrumbes, cayó medio techo, la terraza, y la pantalla del edificio central oculta las ruinas internas y otras cercanas, como la fábrica de salazón.

Por eso lamenta Trillo que «hoxe así está, unha tristeza ver esa gran fortaleza no medio do mar e da illa Lobeira abandonada, cada vez caendo máis teitos, toda illa a monte, chea de maleza, non hai por onde camiñar» y hace hincapié en los restos de la fábrica de salazón al sur, «enorme, coas súas aínda medias paredes de pedra, restaurándoa cun teitiño, chans de madeiras, daría un gran refuxio, para todo mundo que quixera pasar unhas xornadas ou noites na lobeira, independentemente do uso que se lle quixera dar a casa da farola».

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
505SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos