El BNG asegura que “apoiaremos todo o que sexa lóximo e vaia a favor dos veciños”.
La renuncia de Antonio Pensado es una acción de “pura estratexia”, con el objetivo de preparar las próximas elecciones, escenificando que se aparta del actual alcalde, Abraham Gerpe “que non vai lonxe”.
Esta es la opinión de la portavoz del BNG de Coristanco, Laura Mariño, que cree que al exlíder del PP, Antonio Pensado “non lle saíron as cousas como esperaba” después un año “no que non fixeron absolutamente nada”.
“Isto fóiselle das mans ao alcalde”
“Isto fóiselle das mans ao alcalde” asegura Mariño Taibo, que reconoce lo complicado del escenario político local. Añade que el BNG estaría dispuesto a apoyar unos presupuestos del actual alcalde:”Se houbera uns orzamentos feitos con tempo, con sentido común e se nos deixaran marxe para melloralos nós estaríamos dispostos a apoialos”.
Pero la situación es diferente y Laura Mariño reprocha que incluso se incumplieron algunos compromisos como el de aumentar la partida de cultura. De todos modos, la portavoz del BNG aseguró que su grupo no hará una oposición destructiva y “apoiaremos todo o que sexa lóximo e vaia a favor dos veciños”.