Sandra Vilela remitió una carta a Valentín González Formoso.
La portavoz municipal del Partido Popular de Muxía asegura que existe malestar entre los vecinos afectados por las expropiaciones realizadas para desarrollar la ampliación de la carretera DP-5201 entre Muxía y Touriñán.
Así se lo ha hecho saber, en una carta, al presidente de la Diputación, Valentín González Formoso. “Hai xente que non estaba de acordo porque a ampliación da estrada afecta a varias casas e hórreos que están próximos á vía, mentres que outros non o fixeron por considerar que había bens afectados que non se incluían na proposta de indemnización” asegura Sandra Vilela.
Buscar una solución a las demandas vecinales
Pero según la edila popular también “hai outros veciños que, pola súa banda, realizaron a reclamación pertinente, pero asinaron a conformidade coas actas de expropiación e, neste momento, atópase nunha situación de total indefensión”.
Desde el Partido Popular de Muxía piden al gobierno provincial la revisión del proyecto para dar solución a las demandas planteadas.“Sabemos que o proxecto da estrada é o que é e resulta moi complicado cambialo” afirma Sandra Vilela, que también reconoce que “legalmente tamén todo é correcto”, pero apelan al “sentimento de servizo” que debe de tener la Diputación para dar salida a las quejas vecinales.