8.5 C
Santa Comba
viernes, abril 19, 2024

El PSdeG quiere que la Xunta tome la iniciativa para recuperar las pilas bautismales de Moraime

El PP rechazó la propuesta argumentando que la reclamación debe de partir de la Iglesia, que es la propietaria del patrimonio trasladado.

El PSOE pide que se recuperen las pilas bautismales

El Partido Socialista exigió a la Xunta que tomara la iniciativa para recuperar las dos pilas bautismales sacadas de la iglesia de Moraime por Carmen Polo en los años sesenta. Y lo hizo mediante una proposición parlamentario que fue rechazada por el Partido Popular y apoyada por En Marea y BNG.

“O goberno galego é o maior responsable da preservación e seguridade do patrimonio artístico de Galicia”- señaló la portavoz de cultura socialista, Concepción Burgo que urgió una reacción por parte de la Xunta: “se a Igrexa non quere iniciar o procedemento, é o goberno quen debe tomar a iniciativa na Comisión Mixta Xunta – Igrexa e convencelos”.

Burgo recordó que este asunto “non é un problema dunha propiedade privada, senón que se trata da defensa do interese xeral, da recuperación dun patrimonio de tódolos habitantes de Muxía e Moraime e por extensión de tódolos galegos e galegas que queremos defender o noso patrimonio cultural”. Se sorprendió por el rechazo del PP a su propuesta.

El PP cree que deben reclamar los propietarios

La diputada del Partido Popular, María Antón, apostó por la “prudencia e que sexa a propiedade das pías bautismais medievais pertencentes á igrexa de San Xián de Moraime a que decida os pasos que quere dar con respecto a reclamar aos herdeiros da familia Franco a súa devolución”. Recordó que la propiedad de las pilas bautismales es de la parroquia de Moraime y de la Diócesis de Santiago de Compostela.

“No momento en que a igrexa e edificios do antigo mosteiro de San Xián de Moraime foi declarado conxunto histórico en 1972, estas pías xa non estaban alí, polo que non se pode dicir que se trata de bens de interese cultural, ao tempo que anteriormente tampouco estaban incluídas en ningún catálogo ou inventario de bens mobles protexidos polo seu valor cultural” añadió María Antón, indicando que que 2017 el gobierno bipartito había cerrado un expediente sobre este tema.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos