4785 fans     1375 seguidores     41 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Poxas Santa Comba 2018

Se aprueban dos mociones del PSOE y el convenio de cesión de un local

Se aprueban dos mociones del PSOE y el convenio de cesión de un local

Costa da Morte | Publicada: 29/01/2018

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
11
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 26 segundos.

Chisco Ameijeiras espera que que marzo se apruebe una bajada del IBI urbano y rústico.

El pleno de Santa Comba dio luz verde a la cesión del local del Centro de Salud en el que hay instalado un centro de transformación eléctrica. Lo hizo con los votos en contra del PSOE, cuyo portavoz, José Antonio Ucha, aseguró que “nós non nos dedicamos a regalar o patrimonio do concello”. También dijo que se le estaba permitiendo a una empresa eléctrica “facer negocio”.

Contra el abandono del medio rural

En la sesión también se aprobaron dos mociones presentadas por el grupo socialista. Una de ellas contra el abandono del medio rural.”Está claro que o rural galego morre” apuntó Ucha. Por su parte la alcaldesa María Pose hizo un relatorio de distintas ayudas impulsadas desde la Xunta e indicó que “desde o PP estase traballando para a fixación de poboación no rural”. 

Tanto PP como Terra Galega apoyaron la moción del PSOE. Un apoyo que a José Antonio Ucha le pareció “testimonial” porque “votaron en contra da baixada do IBI”. El portavoz de Terra Galega, Chisco Ameijeiras aseguró que se estaba trabajando con los técnicos y qu esperaba “que levemos ao pleno de marzo unha baixada do IBI urbano e rústico”.

Contra la oleada de incendios

Con su abstención, el bipartito permitió que saliera adelante una moción en contra de la oleada de incendios que se registró en Galicia y que en su parte expositiva criticaba la gestión “errática” de la Xunta de Galicia. María Pose reprochó al portavoz del PSOE que “no seu goberno solicitou unha brigada cando sempre tivemos dúas”.

José Antonio Ucha aseguró que no hubo solicitud y que la brigada vino de Medio Rural, y defendió su gestión de prevención de incendios “porque desbrozouse máis ca nunca”. La alcaldesa insistió que “non pediu a brigada porque non lle dou a gana”.

Otras mociones del PSOE

No salieron adelante las otras mociones del PSOE. Una sobre la Lei Galega de Saúde no se llegó a debatir y la otra referida al sistema público de pensiones fue rechazada por PP y Tega. José Antonio Ucha criticó la gestión del PP e indicó que “o fondo de reserva aumentou co Partido Socialista”. Por su parte María Pose señaló que “co goberno socialista perdemos máis de tres millóns de afiliados á Seguridade Social”.

El portavoz de Tega pidió que el texto quedara encima de la mesa para consensuar, pero finalmente se votó y no salió adelante.

Fotos - Archivo Adiante Galicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La cooperativa de Grille  cumple cincuenta años

La cooperativa de Grille cumple cincuenta años

Aniversario de una iniciativa exitosa que se mantiene viva. La cooperativa de Grille, en Mazaricos, cumple medi…

Ler máis
El patrimonio subacuático de la Costa da Morte objeto de estudio

El patrimonio subacuático de la Costa da Morte objeto de estudio

Jornada informativa de cooperación sobre el patrimonio subacuático. La Costa da Morte tiene mucho que decir e…

Ler máis
 Cartel reivindicativo en Entrecruces

Cartel reivindicativo en Entrecruces

Iniciativa reivindicativa de un grupo de vecinos de esta parroquia de Carballo.     “Sr. Evencio, o consell…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Eva Color Santa Comba
GDR Costa da Morte 2018
Cena EACC 2018
Gadis Febrero 2018
Enova Energia
KNM Abogados
CMAT
Concello de Dumbría
Centro de Ortodoncia e Implantologia Dr. J.M. Pose Rodríguez
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

O "sincerity" score

Daniel Lago

Usualmente o bom que têm as novas televisivas é que passam num período de tempo no que geralmente as imagens e as palavras não dão associado no n…

Daniel Lago
Ler máis

O alcalde dança

Daniel Lago

Pois sim, vivemos numa cidade onde o nosso alcade dança. Dança de dia e dança de noite. Não e que ele seja um bom bailador, mas ele é a dançar e…

Daniel Lago
Ler máis

Cada pedra ten o seu andar

Xosé González Martínez

Na arte de traballar as pedras os nosos canteiros botaban man da intelixencia, dos coñecementos empíricos e da imaxinación. Todos os tres medios  …

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información