“Este Goberno, e nomeadamente o seu alcalde, só se rexen pola máxima da propaganda ao seu favor” afirma González Trillo.
El Partido Socialista de Mazaricos ha salido a la palestra para critica la falta de alumbrado de Navidad y critica que el gobierno local “non gastase un euro en alumeado de Nadal”, a pesar de la tradición y de la repercusión positiva que tiene en el comercio local.
El portavoz socialista, Javier González, señala directamente al regidor, Juan José Blanco, del que dice que es “moi pouco dado a crer que esta iluminación extra poida mellorar a escasa capacidade do comercio local para competir coas grandes áreas comerciais das ciudades e vilas da contorna”.
González Trillo asegura que se trata de un gasto asumible por el ayuntamiento que dispone de medios. También descarta que la falta de alumbrado se deba a una cuestión ideológica porque “ben que lle dou por armar o Belén ou financialo en parte”, en relación a una actividad organizada por una asociación con apoyo municipal.
El PSOE pide ayudas para el comercio y la hostelería
“Este Goberno, e nomeadamente o seu alcalde, só se rexen pola máxima da propaganda ao seu favor”, indica el portavoz socialista, que reprocha la gestión del alcalde porque “onde non lle doe o carto ao sr. alcalde é na confección de almanaques e outro merchandising para meter o seu discurso nas casas, aínda que para iso teña que empregar aos preescolares e escolares do municipios”.
Los socialistas de Mazaricos instan al regidor a “deixar de pensar na propaganda e o autobombo” y le piden que promueva ayudas para el sector del comercio y la hostelería “aos que despacha cunha limosna para poder lavarse as mans cando lle protesten pola desertización das rúas da Picota e Mazaricos no tempo en que a xente máis gasta no comercio de proximidade”.