10.9 C
Santa Comba
viernes, abril 12, 2024

María Pose y David Barbeira se reunieron en el consistorio

La alcaldesa y el secretario local de Compromiso califican como positiva esta reunión solicitada por Barbeira, que anuncia su intención de entrevistarse con José Antonio Ucha y con Chisco Ameijeiras.  

La alcaldesa de Santa Comba y portavoz del Partido Popular, María Pose, y el secretario local de Compromiso por Santa Comba, David Barbeira, se reunieron esta mañana en la casa consistorial.

Para David Barbeira “a impresión foi positiva e a actitude boa” y en el encuentro, orientado a “coñecernos politicamente” le trasladó a la regidora que “o único que queremos é traballar para axudar a facer as cousas ben por Santa Comba”.

También informó que en breve comenzarán a visitar a los vecinos de distintas parroquias “e antes de facer crítica trasladaremos as necesidades que vaiamos recollendo”.

David Barbeira confirmó que ahora solicitará entrevistas con el portavoz del Partido Socialista, José Antonio Ucha Velo, y con el de Terra Galega, Francisco Ameijeiras.

María Pose:”O diálogo é sempre interesante”

En declaraciones a Adiante Galicia, la alcaldesa de Santa Comba, María Pose, valoró esta entrevista “como positiva, xa que somos un goberno que traballa por este concello e ao que lle gusta escoitar a todos os veciños independentemente da súa ideoloxía”.

Pose Rodríguez aseguró que “o diálogo é sempre interesante” y que en este caso, se atendió “como é lóxico” a una petición de un vecino de Santa Comba que además representa a una formación política.”O goberno de Santa Comba é construtivo e ten as portas abertas para todas as persoas que queiran aportar cousas positivas a este concello”.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos