6.7 C
Santa Comba
martes, abril 23, 2024

El PSOE xalleiro percibe un pulso entre PP y Terra Galega

Sobre el último pleno, Los socialistas señalan que “o único interese que demostrou ter TEGA con esta sucia manobra era en manter un pulso co goberno, para ver de conseguir unha maior tallada”.

El portavoz del Partido Socialista, José Antonio Ucha Velo, reiteró a Adiante Galicia las críticas lanzadas por su grupo a través de la red social Facebook y señaló que era incomprensible la situación vivida en el último pleno de la corporación local, en donde según los socialistas “Terra Galega puxo en xaque mate o equipo de goberno” con su propuesta de dejar sobre la mesa la ordenanza de protección de caminos y que los populares votaron a favor de la propuesta de Chisco Ameijeiras para “evitar o escándalo” y no le quedó más remedio “que pregar velas e votar a favor de deixar enriba da mesa a súa proposta de ordenanza reguladora de aproveitamentos forestais”.

El PSOE está convencido de que el bipartito sigue unido por intereses personales:”O que está a suceder en Santa Comba é un auténtico esperpento, onde membros do equipo de goberno están a boicotear as súas propias iniciativas. O único que os mantén unidos son as súas ansias de poder e os seus intereses bastardos”.

“Non pretendan utilizar o PSOE como escusa”

Como hicieron en el pleno, los socialistas recuerdan que propusieron en la comisión informativa que la ordenanza quedara sobre la mesa y que ese era el lugar para tomar la decisión:”Non pretendan agora utilizar o Grupo Municipal Socialista como escusa para as súas trapalladas, nós non participamos deste esperpento, non somos nós os que propuxemos deixar nada enriba da mesa, de feito votamos en contra, porque non admitimos que ningún grupo nos instrumentalice no seu propio beneficio”.

Entienden que después de rechazar la propuesta de Ucha en la comisión deberían de haber defendido la ordenanza en el pleno:“O único interese que demostrou ter TEGA con esta sucia manobra era en manter un pulso co goberno, para ver de conseguir unha maior tallada”.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,230SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos