19.1 C
Santa Comba
jueves, marzo 21, 2024

Sandra Insua se siente víctima de una campaña orquestada por el Partido Popular

La dirigente socialista anuncia medidas legales para defenderse del ataque “vil e execrable”, y defiende el proceso selectivo del que se habla en la conversación telefónica filtrada en las redes sociales.

 

Declaraciones de Sandra Insua

La teniente de alcalde y edila de Servizos Sociais, Igualdade e Promoción do Encaixe del ayuntamiento de Camariñas, Sandra Insua, ha expresado su “indignación” por la difusión de una conversación telefónica privada, difundida “de maneira manipulada” dentro de lo que considera “unha campaña orquestrada polo PP” a la que se suma el BNG.

Insua Rial defiende la limpieza del proceso de selección al que se alude en la conversación telefónica ya que ni ella formaba parte del proceso nin el interlocutor en la grabación “non foi nin sequera seleccionado”.

La edila socialista anuncia que usarán “todas as acción legais que correspondan na defensa das persoas e do proceso selectivo” ante lo que consideran un “ataque vil e execrable” e indican que tanta la grabación como su difusión “constitúen un delito en sí mesmo”.

 
Campaña de acoso del Partido Popular

Desde el ayuntamiento de Camariñas entienden que estamos ante una campaña del Partido Popular que “roza o delito” al utilizar “gravacións obtidas fraudulentamente” para atacar el gobierno local.

Y explican el contenido de la conversación: “A conversa, da que so se fan públicos fragmentos de xeito interesado, foi mantida pola edil cun veciño interesado en coñecer o resultado dun concurso para a contratación de persoal temporal. Na charla, Ínsua informa ó veciño do resultado de dito concurso, no que non saíu elixido. De forma airada, este acusa ao rexedor de ser o responsable da súa non elección e ameaza a Sandra Insua con recibir un mal resultado electoral e ao alcalde da vila de que vai perder votos”. 

Enmarcan la difusión de esta conversación en una “estratexia de acoso” del PP contra Sandra Insua y aseguran que que edila “foi receptora xa de mensaxes ameazantes remitidas ao seu telefono particular, buscando amedrentala e insultandoa gravemente”. 

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos