7.1 C
Santa Comba
jueves, marzo 28, 2024

Concentración en Ferroatlántica mientras aparecen nuevas informaciones

Los trabajadores se concentrarán este viernes en Brens. Un fondo canadiense podría estar interesado en las centrales hidroeléctricas que gestiona Ferroatlántica-Ferroglobe.

Este viernes a partir de las 18:30 horas, el Comité de Ferroatlántica Cee-Dumbría-Centrais Hidroeléctricas convoca una nueva concentración en las inmediaciones de la fábrica de Brens.

La protesta se enmarca dentro de lo acordado por las asembleas de trabajadores ante la voluntad de la empresa de vender las centrales confirmadas por las últimas noticias de prensa con fondos de inversión canadienses interesados en la adquisición de las plantas de producción de energía. 

«Resulta rechamante que o Grupo Villar Mir ligue a capacidade de inversións nas plantas de Cee e Dumbría e a posta en marcha de novos proxectos á obtención de beneficios mediante a venda das centrais, cando de xeito simultáneo ten capacidade económica para poder levar adiante o proxecto de construción da Quinta Torre no Paseo da Castellana de Madrid, cuns custes estimados superiores aos 300 millóns de euros», indica el comité da empresa. 

Los obreros de Ferroatlánica aseguran que «segundo os datos achegados pola empresa, a venda das centrais hidroeléctricas podería reportar ao Grupo Ferroatlántica centos de millóns de euros de beneficios. Neste sentido, o paquete de inversións que formula nese suposto plan industrial para o período 2017-2021 so chega aos 55 millóns de euros, a repartir neses 5 anos». 

Para los empleados la desproporción entre los millonarios beneficios estimados por la empresa y las inversiones anunciadas resulta obvia. Y por eso se preguntan cuales son los verdaderos proyectos que pretende financiar el Grupo Villar Mir y Ferroglobe.Aseguran que se trata de una  “operación especulativa e ilegal, por canto a empresa quere saltar a vinculación de actividades establecida na concesión administrativa para a explotación dos recursos hidráulicos»,.

Desde el comité lamentan que Ferroatlántica continúe «coa campaña de intoxicación mediática, facendo gala dunhas negociacións con comités e centrais sindicais en relación ao falso e ilegal plan industrial que, cando menos, no caso do comité das fábricas e centrais da Costa da Morte non é posíbel». 

Defienden diálogo para negociar un verdadero plan industrial para Cee y Dumbría, «pero este ten que descansar sobre unha base previa clara e inequívoca: que a empresa respecta o actual marco legal e, polo tanto, desiste da venda das centrais e asume a non segregación das actividades». 

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos